ChrisK Posted August 28, 2012 Report Share Posted August 28, 2012 Försökte lägga in min Adelphi "Ardbeg 11 Year" på Whiskybanken. bidde svårt, gick inte att länka. Hur göra? Quote Christian Korte Link to comment Share on other sites More sharing options...
highland Posted August 28, 2012 Report Share Posted August 28, 2012 Lägg in flaskan under produkter klicka på plustecknet längst ner till vänster, spara ny produkt, nu klickar du på skapa sample längst ner, nu ska du spara nytt sample Lycka till Quote Christer Lagestig Lagan Köper gärna samples av gamla Highland Park, skicka ett PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisK Posted September 4, 2012 Author Report Share Posted September 4, 2012 Försökte lägga in min Adelphi "Ardbeg 11 Year" på Whiskybanken. bidde svårt, gick inte att länka. Hur göra? Finns ingen " Skapa ny produkt", kan spara, söka och länka. Så jag misstänker att det är många av mina flaskor som jag inte kan lägga upp?? Quote Christian Korte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenz Rönnow Posted September 4, 2012 Report Share Posted September 4, 2012 Om du går till sidan produkter, så i listan skall där vara ett "+"-tecken längst ner - där kan du lägga till nya produkter eller buteljeringar. Quote Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts