alezander Posted March 4, 2013 Report Share Posted March 4, 2013 Någon som köpte på sig av denna när den släpptes? Har fingret på köp-knappen, men vore trevligt att testa innan. Någon? Quote Alexander Walleräng Y.N.W.A. Link to comment Share on other sites More sharing options...
+Mattias Posted March 4, 2013 Report Share Posted March 4, 2013 Inte köpt någon, men provade den på Linköping Whiskyexpo. Klockade in på 89 friska poäng i min bok. Quote Mattias Jegréus, NorrtäljeFounding member of Roslagens WhiskysällskapFriend of Laphroaigplus några till...Hittills ende innehavaren av vandringspriset "Stolkrysset" Link to comment Share on other sites More sharing options...
alezander Posted March 4, 2013 Author Report Share Posted March 4, 2013 Låter bra.. Kan ju vara så att den dyker upp på fler mässor under våren.. Quote Alexander Walleräng Y.N.W.A. Link to comment Share on other sites More sharing options...
+Mattias Posted March 4, 2013 Report Share Posted March 4, 2013 Kommer nog att finnas med i Göteborg. Quote Mattias Jegréus, NorrtäljeFounding member of Roslagens WhiskysällskapFriend of Laphroaigplus några till...Hittills ende innehavaren av vandringspriset "Stolkrysset" Link to comment Share on other sites More sharing options...
hobgoblin Posted March 5, 2013 Report Share Posted March 5, 2013 Mattias, säg till gubbtjyven att ta med sig Bowmore 1989 då också eller har jag redan provat den? Quote Stefan Jansson Founder of The John Cor Whisky Society Member of CWC Member of Klubb Slainte Friend of Laphroaig Ardbeg committee member Friend of the classic malts Box Ambassadör World Wide Brands AB Link to comment Share on other sites More sharing options...
+Mattias Posted March 5, 2013 Report Share Posted March 5, 2013 Mattias, säg till gubbtjyven att ta med sig Bowmore 1989 då också eller har jag redan provat den? Jag vill minnas att du provade den i Linköping, men för säkerhets skull ska jag se till att den kommer med till Göteborg. Quote Mattias Jegréus, NorrtäljeFounding member of Roslagens WhiskysällskapFriend of Laphroaigplus några till...Hittills ende innehavaren av vandringspriset "Stolkrysset" Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsKarlsson Posted March 6, 2013 Report Share Posted March 6, 2013 (edited) Jag har för mig att det fanns violtoner i... och du utbrast - " Åh gud va gött!". Edited March 6, 2013 by LarsKarlsson Quote Lars Karlsson, Hudiksvall ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Friend of Laphroaig plot nr. 307250 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Livsnjutaren Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 Inte Stefan inte? Quote Emanuel Ringbom Founding member of Stockholm Whisky Enthusiasts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts