Lemmy Posted March 9, 2013 Report Share Posted March 9, 2013 Köpte 2 flaskor per omgående när den släpptes. Kikade kanske för mycket på vad Serge tyckte.(91P!) Dessutom brukar ju Glendronach leverera. Men iaf,jag har testat denna 4-5 ggr. Med blandade känslor måste jag säga. Även om den har vuxit sen första dramen.Tänkte ta med den till polarna ikväll o se vad dom tycker om den. Helblint givetvis! (Ingen av dem huserar här på forumet!)Vet inte om jag läst någon som testat denna här inne än...rätta mig om jag har fel.Tyck till!Tack för ordet. Jögge - WMW Owner of a grästufva on Islay. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryB Posted March 9, 2013 Report Share Posted March 9, 2013 Har ett smakprov på väg av denna...är lite nyfiken på hur den är Anders Fohlström Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lutfisk Posted March 9, 2013 Report Share Posted March 9, 2013 Har provat den 2ggr och tycker den står sig bra. 89p och riktigt bra värde för pengarna. Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryB Posted March 9, 2013 Report Share Posted March 9, 2013 Har provat den 2ggr och tycker den står sig bra. 89p och riktigt bra värde för pengarna. Låter mycket lovande Filip Anders Fohlström Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElTio Posted March 9, 2013 Report Share Posted March 9, 2013 Ok för pengarna men jag saknar en lite större sherry "smäll", det är trots allt Glendronach. Har bara testat den ett par ggr och har den på 87p. Köper nog hellre 15 eller 18-åringen i fortsättningen. 2 Niclas Fransson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puttriken Posted March 9, 2013 Report Share Posted March 9, 2013 Har oxå köpt en flaska av denna men har inte öppnat den än, ska bli intressant att höra vad dina polare har för åsikter om den. Patrik Törnqvist, Helsingborg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lemmy Posted March 10, 2013 Author Report Share Posted March 10, 2013 Ganska kul o se deras reaktion när dom fick se att det va en Glendronach. Dom tyckte den va bra.Men inte i närheten av 91p. Som Niclas skrev ovan, bättre o köpa 15y Revival eller 18y Allardice istället!Själv har jag den på 86p som bäst. Jögge - WMW Owner of a grästufva on Islay. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonre723 Posted March 20, 2013 Report Share Posted March 20, 2013 87p. Jag är missnöjd. Glenfarclas 105 gör samma jobb och de flesta A'bunadh är bättre. Glendronach 15 Revival å andra sidan är nog bland det mest prisvärda som finns just nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
malts Posted March 27, 2013 Report Share Posted March 27, 2013 Jag tycker den är helt grym!! Bättre än alla de ovan nämnda enligt mig men är man sugen på en rejäl sherrybomb funkar de nog bättre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazze Posted March 27, 2013 Report Share Posted March 27, 2013 85 Slainte mhath Lasse Holm Link to comment Share on other sites More sharing options...
sam gutenwik Posted March 27, 2013 Report Share Posted March 27, 2013 84p, en tämligen ointressant dram Sam Gutenwik Köper/byter gärna Brora och Yoichi Om du är intresserad av samples, skicka pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts