Jump to content
whiskyforum

Whiskyparadise

alex83
 Share

Recommended Posts

Har för mig att jag läst att någon forumit haft dålig upplevelse av att köpa från Giuseppe och whiskyparadise. Har hittat några flaskor för en ganska ansenlig summa vilka jag är intresserad av.

Vågar man?

Tacksam för svar.

Alexander Wiberg

wibergalexander@hotmail.com

Cask Owner @ Bruichladdich

Wow, so no way to treat a customer, customer relations and service always has to be as important for a business, and the best service is to admit that a mistake has been made (if it has been) and subsequently correct the same.

I've always thought that a satisfied customer may or may not make you gain other clients, but an unhappy customer can make you lose a lot of customers.

• Like 3

Kundtjänst på mer VinusVinis - Rabatt 5% "WFORUMSE"

Jag skulle definitivt inte beställa hos honom.

Håkan Staaf, Solna
Founding member of Roslagens Whisky Sällskap, and Founding member of Stockholm Whisky Enthusiasts.

Ordförande i Roslagens Whisky Sällskap

Han beter sig lite lurigt i mailkorrespondensen och ändrar förutsättningar efter egen vilja. Han hade inte heller tid att skicka en bild på flaskorna och dess kartonger. Synd, har inte hittat samtliga flaskor i serien någon annanstans.

Alexander Wiberg

Han beter sig lite lurigt i mailkorrespondensen och ändrar förutsättningar efter egen vilja. Han hade inte heller tid att skicka en bild på flaskorna och dess kartonger. Synd, har inte hittat samtliga flaskor i serien någon annanstans.

Det är inte ens säkert att han heller har den serien rolleyes.gif

Sam Gutenwik

Köper/byter gärna Brora och Yoichi

Om du är intresserad av samples, skicka pm

Efter att ha läst det som finns tillgängligt om denna butik skulle jag aldrig handla någonting av honom oavsett om han har den sista flaskan av någonting på jorden. Då låter jag hellre bli.

Marcus Hotakainen, Täby

Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna

Ardbeg committee member

Friends of Laphroaig

Min Samling

Efter att ha läst det som finns tillgängligt om denna butik skulle jag aldrig handla någonting av honom oavsett om han har den sista flaskan av någonting på jorden. Då låter jag hellre bli.

Har du mer info förutom den bifogade tråden?

Alexander Wiberg