alex83 Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Har för mig att jag läst att någon forumit haft dålig upplevelse av att köpa från Giuseppe och whiskyparadise. Har hittat några flaskor för en ganska ansenlig summa vilka jag är intresserad av. Vågar man? Tacksam för svar. Alexander Wiberg wibergalexander@hotmail.com Cask Owner @ Bruichladdich Link to comment Share on other sites More sharing options...
sam gutenwik Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 http://forum.whiskyforum.se/index.php?showtopic=3498&hl=whiskyparadise Sam Gutenwik Köper/byter gärna Brora och Yoichi Om du är intresserad av samples, skicka pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntoniVV Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Wow, so no way to treat a customer, customer relations and service always has to be as important for a business, and the best service is to admit that a mistake has been made (if it has been) and subsequently correct the same.I've always thought that a satisfied customer may or may not make you gain other clients, but an unhappy customer can make you lose a lot of customers. 3 Kundtjänst på mer VinusVinis - Rabatt 5% "WFORUMSE" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hakan G Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Jag skulle definitivt inte beställa hos honom. Håkan Staaf, SolnaFounding member of Roslagens Whisky Sällskap, and Founding member of Stockholm Whisky Enthusiasts. Ordförande i Roslagens Whisky Sällskap Link to comment Share on other sites More sharing options...
johan Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Nej, där gör man inga affärer... Skål //Johan Hofvander whisky_hofvander_org / www_komplexwhisky_se Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex83 Posted April 6, 2013 Author Report Share Posted April 6, 2013 Han beter sig lite lurigt i mailkorrespondensen och ändrar förutsättningar efter egen vilja. Han hade inte heller tid att skicka en bild på flaskorna och dess kartonger. Synd, har inte hittat samtliga flaskor i serien någon annanstans. Alexander Wiberg wibergalexander@hotmail.com Cask Owner @ Bruichladdich Link to comment Share on other sites More sharing options...
sam gutenwik Posted April 6, 2013 Report Share Posted April 6, 2013 Han beter sig lite lurigt i mailkorrespondensen och ändrar förutsättningar efter egen vilja. Han hade inte heller tid att skicka en bild på flaskorna och dess kartonger. Synd, har inte hittat samtliga flaskor i serien någon annanstans. Det är inte ens säkert att han heller har den serien Sam Gutenwik Köper/byter gärna Brora och Yoichi Om du är intresserad av samples, skicka pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex83 Posted April 6, 2013 Author Report Share Posted April 6, 2013 Haha, är det så illa alltså? Han är ju inte direkt serviceinriktad. Alexander Wiberg wibergalexander@hotmail.com Cask Owner @ Bruichladdich Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kainen Posted April 6, 2013 Report Share Posted April 6, 2013 Efter att ha läst det som finns tillgängligt om denna butik skulle jag aldrig handla någonting av honom oavsett om han har den sista flaskan av någonting på jorden. Då låter jag hellre bli. Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex83 Posted April 6, 2013 Author Report Share Posted April 6, 2013 Efter att ha läst det som finns tillgängligt om denna butik skulle jag aldrig handla någonting av honom oavsett om han har den sista flaskan av någonting på jorden. Då låter jag hellre bli. Har du mer info förutom den bifogade tråden? Alexander Wiberg wibergalexander@hotmail.com Cask Owner @ Bruichladdich Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts