SIO Posted April 11, 2013 Report Share Posted April 11, 2013 Hej ! Försöker få rättsida på mitt whisky register, inte lätt. Finns det någon där ute som har koll på vad denna flaska kostade när den kom ut. Springbank 1999 buteljerad för Ernst W Kruger Cask No 247 55,3 % http://www.whiskybase.com/whiskies.php?merkid=82&whiskyid=7984 Hälsningar Sven-Inge Quote Sven-Inge OlssonTrelleborg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lutfisk Posted April 11, 2013 Report Share Posted April 11, 2013 För mig uppgifter på Whiskybase stämmer ganska bra, ca 80€ Quote Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIO Posted April 11, 2013 Author Report Share Posted April 11, 2013 För mig uppgifter på Whiskybase stämmer ganska bra, ca 80€ Tackar ! SIO Quote Sven-Inge OlssonTrelleborg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts