Davil Posted April 23, 2013 Report Share Posted April 23, 2013 Jag tänkte kolla om någon har provat denna: http://www.whiskysite.nl/en/The-Ultimate-Selection/Mortlach-21-years-old-1990-The-Ultimate-Selection Jag var ute efter Mortlach 16 Flora & Fauna egentligen men nu blev jag intresserad av denna 21 åriga single cask också. Har ni några synpunkter på vilken jag ska välja? David IlbäcksFriends Of Laphroaig Plot No: 385361 Min samling Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonascarlsson Posted April 23, 2013 Report Share Posted April 23, 2013 Mortlach är alltid intressant. Även om jag aldrig smakat en dålig Mortlach (ännu) så tror jag att F&F är ett bättre köp, men det är bara en ren gissning från min sida. Men Mortlach + sherry butt + non chill filtered + 46% kan inte bli så himla fel i min bok! Jonas Carlsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davil Posted April 24, 2013 Author Report Share Posted April 24, 2013 Mortlach är alltid intressant. Även om jag aldrig smakat en dålig Mortlach (ännu) så tror jag att F&F är ett bättre köp, men det är bara en ren gissning från min sida. Men Mortlach + sherry butt + non chill filtered + 46% kan inte bli så himla fel i min bok! Tack för din synpunkt! Jag har druckit Mortlach 16 F&F för ett år sedan och minns den som riktigt god! Men så snubblade jag över denna 21 åring och nu har jag ångest över vilken jag ska köpa då 21åringen på pappret borde vara bra. Risken är att jag köper båda även fast jag inte borde :/ David IlbäcksFriends Of Laphroaig Plot No: 385361 Min samling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kainen Posted April 24, 2013 Report Share Posted April 24, 2013 Risken är att jag köper båda även fast jag inte borde :/ Välkommen till klubben, så känner jag alltid men det slutar med att jag köper tre flaskor 1 Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonascarlsson Posted April 24, 2013 Report Share Posted April 24, 2013 Välkommen till klubben, så känner jag alltid men det slutar med att jag köper tre flaskor Konstigt nog så blir det lätt så! 1 Jonas Carlsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts