Kainen Posted June 5, 2013 Report Share Posted June 5, 2013 Någon som handlat därifrån? Erfarenheter? http://www.htfw.com Är sugen på en flaska dom har... Quote Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lutfisk Posted June 5, 2013 Report Share Posted June 5, 2013 Inte för att säga för mycket men.. Han är en väldigt egen person som driver sidan och mycket svår att göra med om nått blir problem. Annars packar han bra och leveranserna går fort. 1 Quote Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallter Posted June 5, 2013 Report Share Posted June 5, 2013 Mina inköp därifrån har fungerat problemfritt. Bra packat och snabb leverans. 1 Quote Thomas Wallin Västerås Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonybankhart Posted June 6, 2013 Report Share Posted June 6, 2013 Nån Karuizawa från HTFW blir det iallafall inte...... Läste kundrecensioner och de hade mycket högt betyg, det verkar bara vara att köpa 1 Quote Michael Larsson En av grundarna till Huskvarna Malt Whisky Society 1996 Friend of Laphroaig 102662 Ardbeg Committee member Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kainen Posted June 6, 2013 Author Report Share Posted June 6, 2013 Beställningen är gjord, blev en Benromach... Den jag gav 93p i just nu drickes tråden Quote Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts