NyhetsRobot Posted July 30, 2013 Report Share Posted July 30, 2013 A 1979 vintage Japanese single malt whisky from Suntory's Yamazaki distillery. Launched in travel retail in 2008, this has been bottled at full strength at 29 years old after full-term maturation in a Japanese Mizunara oak cask (very unusual as these casks impart a very strong flavour and usually leak a lot).Price: £1,450.00 Inc. VAT Buy Now Klicka här för att läsa mer på The Whisky Exchange's webbplats Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kainen Posted July 30, 2013 Report Share Posted July 30, 2013 Helt stört pris på denna! Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonybankhart Posted July 30, 2013 Report Share Posted July 30, 2013 (edited) En beställd Förlåt, skämtade bara. Det finns gränser Edited July 30, 2013 by bonybankhart 2 Michael Larsson En av grundarna till Huskvarna Malt Whisky Society 1996 Friend of Laphroaig 102662 Ardbeg Committee member Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kainen Posted July 30, 2013 Report Share Posted July 30, 2013 En beställd Vissa har tydligen för mycket pengar Sent from my iPhone using Tapatalk 2 1 Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lutfisk Posted July 30, 2013 Report Share Posted July 30, 2013 Kostade 799£ från start på Heathrow.. Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts