Santanagti Posted August 26, 2013 Report Share Posted August 26, 2013 Nån som har smakat på Glengoyne single cask Cask no 1523 september 2007?? Skulle bara vilja veta om den är värd o köpa.. Magnus Häggqvist, Västerås Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lutfisk Posted August 27, 2013 Report Share Posted August 27, 2013 Den är god, tror jag har samples på den om du vill prova. Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mackjan Posted August 27, 2013 Report Share Posted August 27, 2013 absolut!!! gillar den o "storebror" den 19 åriga, cask 718, också sept 2007. köp gärna två, för säkerhet skull. men var hittar du en flaska? trodde jag hade köpt den sista ;-) Jan Torsson fol medlem frend of the classic malt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santanagti Posted August 27, 2013 Author Report Share Posted August 27, 2013 Det finns kvar 3st på fleggard i burg. Magnus Häggqvist, Västerås Link to comment Share on other sites More sharing options...
mackjan Posted August 27, 2013 Report Share Posted August 27, 2013 Det finns kvar 3st på fleggard i burg. de ska du hälst inte tala om för mig, ;-) (lugnt, har ett par stycken) får man fråga till vilket pris? Jan Torsson fol medlem frend of the classic malt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santanagti Posted August 27, 2013 Author Report Share Posted August 27, 2013 de ska du hälst inte tala om för mig, ;-) (lugnt, har ett par stycken) får man fråga till vilket pris? Den ligger på runt 1000-1100 :- jag har lagt order på den + en Glengoyne cask strenght 12 årig. Magnus Häggqvist, Västerås Link to comment Share on other sites More sharing options...
mackjan Posted August 27, 2013 Report Share Posted August 27, 2013 Den ligger på runt 1000-1100 :- jag har lagt order på den + en Glengoyne cask strenght 12 årig. Tack! tror du blir nöjd! om inte, så vet du vart du ska skicka flaskan ;-) Jan Torsson fol medlem frend of the classic malt Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonybankhart Posted August 31, 2013 Report Share Posted August 31, 2013 Japp den är bra Michael Larsson En av grundarna till Huskvarna Malt Whisky Society 1996 Friend of Laphroaig 102662 Ardbeg Committee member Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts