sigge Posted November 7, 2013 Report Share Posted November 7, 2013 (edited) Ett stycke Glenfarclas Tasting Set avyttras eller bytes. En kartong med glasflaskor detta innehåll: Malted Barley, Grist, New Spirit Plain Oak Sample, Sherry Oak Sample Pris: 650:- inkl frakt. Skicka PM vid intresse. Edited November 16, 2013 by sigge Patrik Segerfeldt Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigge Posted November 16, 2013 Author Report Share Posted November 16, 2013 Satt ut pris. Patrik Segerfeldt Link to comment Share on other sites More sharing options...
piggeplutt Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 Hej finns detta sett kvar. Mvh pigge Pigge Sundberg Avesta whisky sällskap Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigge Posted April 6, 2014 Author Report Share Posted April 6, 2014 Jag svarade på ditt PM för ca 3månader sedan att det finns kvar. Skicka ett PM. Patrik Segerfeldt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kainen Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 Har du möjlighet att lägga ut en bild? Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigge Posted April 7, 2014 Author Report Share Posted April 7, 2014 Hur gör man det Marcus? Patrik Segerfeldt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kainen Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 Hur gör man det Marcus? http://www.whiskyforum.se/forum/index.php?showtopic=17208&do=findComment&comment=208847 Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Link to comment Share on other sites More sharing options...
piggeplutt Posted April 9, 2014 Report Share Posted April 9, 2014 Jag svarade på ditt PM för ca 3månader sedan att det finns kvar. Skicka ett PM. 1 Pigge Sundberg Avesta whisky sällskap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts