Jump to content
whiskyforum

Senaste köpen!

Recommended Posts

12 hours ago, ChrisE said:

Mannochmore 25yr, inte den billigaste whiskyn men grymt bra i mitt tycke, 92-93p. 

Säg gärna till när du öppnar, jag har inte provat den förut.

Gunnar Nilsson

Delägare Kilchoman Cask 2006/118 mm

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy" (variously attributed to W. C. Fields, Tom Waits, and most commonly Dorothy Parker)

• 1 month later...

det blev en Hazelburn i samband med gårdagens släpp..

bara det att jag hade siktet inställt på andra buteljer men nääää  exakt 10:00

så krashar bolagets site så det gick åt helvete med det utan först 40 minuter efter släppets

start så huggs ovannämda butelj *suckar* lagom kul eller hur ?

trodde it teknikerna på systembolaget.se hade testat att funka efter uppdatering av deras site/system.

men men bättre med en butelj eller ingen alls...

/stefan

5 hours ago, Djofullfinn said:

det blev en Hazelburn i samband med gårdagens släpp..

bara det att jag hade siktet inställt på andra buteljer men nääää  exakt 10:00

så krashar bolagets site så det gick åt helvete med det utan först 40 minuter efter släppets

start så huggs ovannämda butelj *suckar* lagom kul eller hur ?

trodde it teknikerna på systembolaget.se hade testat att funka efter uppdatering av deras site/system.

men men bättre med en butelj eller ingen alls...

/stefan

Ja det var eländigt, jag blev t.o.m utloggad, tog tio minuter att logga in igen, skit var det.

Men nu till det trevliga i kråksången, många som har köplats kommer att få sin butelj, systembolaget har styrt upp att har du flera konton så blir du av med bokningen, strikt ett konto per person gäller, hur de går tillväga vet jag inte riktigt men är det en registrerad ägare av flera emailadresser så ryker flaskorna, har du samma telefonnummer på flera konton så ryker flaskorna, ip nr. är svårare, flera kan ju gå på samma ip adress, men hur som helst arbetar de med att motverka att en person köper upp många flaskor, alltid något, eller hur.

• Like 1

Vänliga Hälsningar

Kjell Öberg