Bunkermania Posted December 3, 2013 Report Share Posted December 3, 2013 Några specialsläpp för medlemmar i Symposion Genuine Whisky Club (gratis medlemsskap). Magnus Fagerström Helsingborg http://www.magnuswhisky.com info(at)magnuswhisky.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kainen Posted December 3, 2013 Report Share Posted December 3, 2013 Och vart finns nr för att beställa? De stog inte i mailet jag fick? Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal Posted December 3, 2013 Report Share Posted December 3, 2013 Och vart finns nr för att beställa? De stog inte i mailet jag fick? Man måste logga in på symposions hemsida under loggan för klubben. Henrik Jonsson, Karlstad --------------- The John Cor Whisky Society Friend of Laphroaig Ardbeg Committee Bladnoch Forum Söker sample av buteljeraren, The Bottlers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kainen Posted December 3, 2013 Report Share Posted December 3, 2013 Man måste logga in på symposions hemsida under loggan för klubben.Aah... Krångel, varför inte bara maila ut dom när man ändå får mail om buteljeringarna... Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal Posted December 3, 2013 Report Share Posted December 3, 2013 Aah... Krångel, varför inte bara maila ut dom när man ändå får mail om buteljeringarna... Ja det finns säkert någon orsak till det som man inte tänker på, men visst vore det smidigare. Själv beställde jag en Yoichi kl 08:00 imorse, men jag har inga större förhoppningar på att det dyker upp en på det lokala bolaget. Köper så sällan på bolaget så jag har dålig koll på hur det fungerar, men jag kör med låga förväntningar, känns bäst så 3 Henrik Jonsson, Karlstad --------------- The John Cor Whisky Society Friend of Laphroaig Ardbeg Committee Bladnoch Forum Söker sample av buteljeraren, The Bottlers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oggela Posted December 3, 2013 Report Share Posted December 3, 2013 Beställde också Yoichin nu ikväll men har inga förväntningar på leverans då jag såg erbjudandet så sent. Fredrik Jokela Söker alltid intressanta samples, speciellt av äldre Brora Link to comment Share on other sites More sharing options...
alezander Posted December 3, 2013 Report Share Posted December 3, 2013 Någon som vet om Caol Ila:n CC 1982 fått fel procenthalt på SB? Bör väl ligga på 52%, eller? Alexander Walleräng Y.N.W.A. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bola Posted December 4, 2013 Report Share Posted December 4, 2013 Beställde också Yoichin nu ikväll men har inga förväntningar på leverans då jag såg erbjudandet så sent. Beställde också Yoichin i Måndags har inga större förhoppningar men........jultomten kanske finns / Bola............ Bosse Fagerman. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pectel Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 provade Yoichi på örebro mässan Jäklar vad god den var=) Sven-Eric Wennerbert köper gärna äldre lagavulin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oggela Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 provade Yoichi på örebro mässan Jäklar vad god den var=) Så får du inte säga, då blir besvikelsen ännu större om man inte får en flaska! Fredrik Jokela Söker alltid intressanta samples, speciellt av äldre Brora Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bola Posted December 13, 2013 Report Share Posted December 13, 2013 (edited) Beställde också Yoichin i Måndags har inga större förhoppningar men........jultomten kanske finns / Bola............ Suck.....ingen tomte men väl en nisse dök upp... en 31 årig caoila ....Yoichin lär man väl aldrig komma över , lika på wishkyfair förra året typ 4 flaskor slut på 4 mikroskunder. Men väl har min 15 åriga som är super smarrig, alltid något men nu e de helg inga sura miner drick nåra goa bärs och ta ett par fina drams, trevlig helg på er alla... / Bola.......... Edited December 13, 2013 by Bola 1 Bosse Fagerman. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts