QuarterMaesk Posted February 11, 2014 Report Share Posted February 11, 2014 Vad tror ni om denna? Någon som fått chansen att köpa den från TWE? Robin Törnqvist Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlofWallmark Posted February 11, 2014 Report Share Posted February 11, 2014 jag fick en flaska på lotteriet har dock en 30års fest med mat och dryck för 70+ pers att lägga ut för nu så får se om man tar den, present till mig själv kanske? 1 Olof Wallmark - Umeå Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkusNilsson Posted February 11, 2014 Report Share Posted February 11, 2014 Jag kan ta den Olof Gick hela fatet till "utlottningen", och hur många flaskor rör det sig om? Markus Nilsson Whiskynörd Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuarterMaesk Posted February 11, 2014 Author Report Share Posted February 11, 2014 Fick en också faktiskt, nu gäller det dock att se över ekonomin om man har råd också. ca 4000 landar den på.. Robin Törnqvist Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlofWallmark Posted February 11, 2014 Report Share Posted February 11, 2014 ca 250 flaskor som jag förstått. http://www.whiskybase.com/whisky/45091/karuizawa-1984 Olof Wallmark - Umeå Link to comment Share on other sites More sharing options...
larced Posted February 12, 2014 Report Share Posted February 12, 2014 Hur gör man för att få vara med och leka i samband med deras släpp? Lars Cederbro Box Destilleri fatägare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kainen Posted February 12, 2014 Report Share Posted February 12, 2014 Många whiskysidor på Facebook som annonserade om denna... Tyvärr vann jag ingen. Får hoppas några inte hämtar ut sina flaskor så det blir en över till mig Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lemmy Posted February 12, 2014 Report Share Posted February 12, 2014 Hoppla hoppla , den blev man otroligt nog tilldelad. (det ni SB)Man kanske ska slå till vettja... Jögge - WMW Owner of a grästufva on Islay. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonybankhart Posted February 12, 2014 Report Share Posted February 12, 2014 Fick en tllldelad också, svårt att tänka mig att någon hoppar denna Hedonism i London har sålt den tidigare, vet inte hur många flaskor dock. Man blev ju ännu mer glad efter att ha läst Nonjattas test av den http://nonjatta.blogspot.se/ Michael Larsson En av grundarna till Huskvarna Malt Whisky Society 1996 Friend of Laphroaig 102662 Ardbeg Committee member Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lemmy Posted February 12, 2014 Report Share Posted February 12, 2014 Nån som beställt den rackarn än? Jögge - WMW Owner of a grästufva on Islay. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonybankhart Posted February 12, 2014 Report Share Posted February 12, 2014 Ja, beställde min direkt igår Michael Larsson En av grundarna till Huskvarna Malt Whisky Society 1996 Friend of Laphroaig 102662 Ardbeg Committee member Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lemmy Posted February 12, 2014 Report Share Posted February 12, 2014 ....ja nu har jag precis beställt "min" pava jag med. Jögge - WMW Owner of a grästufva on Islay. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lemmy Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 ...och idag kom den äntligen hem! Jögge - WMW Owner of a grästufva on Islay. Link to comment Share on other sites More sharing options...
larced Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Om någon fick en flaska över eller inte tänkte hämta ut sin så hör av er. Lars Cederbro Box Destilleri fatägare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts