Comus Posted May 24, 2014 Report Share Posted May 24, 2014 Hejsan, undrar om det är någon skillnad på Ardbegs Corryvreckan från år till år? Har en från 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FarbrorFrey Posted May 29, 2014 Report Share Posted May 29, 2014 (edited) Hej Comus, det kommer alltid vara lite variation mellan olika år och batchar. Men din lär nog inte vara "odrickbar" om det är det du fruktar - bara god eller godare. När det gäller Corryvreckan har jag inte smakat tillräckligt många för att uttala mig mer specifikt, men någon här har säkert bättre koll. Edited May 29, 2014 by FarbrorFrey 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
malts Posted May 29, 2014 Report Share Posted May 29, 2014 Jag provade 2 av dem Head to Head, tror det var 12 och 13 och de var rätt olika faktiskt. 12:an hade en markant svavelton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Comus Posted June 1, 2014 Author Report Share Posted June 1, 2014 oki doki, tack för svaren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts