Lunkan Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Portions snus med whiskysmak! Kan det vara sant, var tvungen att prova! Fick hem i går, konstaterade att det faktiskt går att känna en doft av islay! Www.swedsnus.nu Quote Peter lundqvist Söker whisky från 71. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benriach1 Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 vad dom hittar på, snart finns det väl whisky lagrat på snusdosa också 1 Quote Kent Johansson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazze Posted August 28, 2014 Report Share Posted August 28, 2014 Det fanns på 60-talet, köpte en dosa till min morfar. Vi hittade den typ 25 år senare när han dog tror inte han tyckte om den 1 Quote Slainte mhath Lasse Holm Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskystore Posted August 28, 2014 Report Share Posted August 28, 2014 Jag började smaksätta portionssnus med Islay whisky på 80 talet, tyckte det blev godare, sedan kom Probe och då kändes det överflödigt att joxa själv, numera är jag insnöad på Islay whisky Snus http://www.islaywhiskysnus.com/iws.php som jag tycker har tagit portionssnuset till helt nya nivåer, fick faktiskt hem 3 stockar i går, det är så jädra gott men jag förstår att det kan te sig obegripligt för många haha.... 1 Quote Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herman Posted September 5, 2014 Report Share Posted September 5, 2014 Gillar både Probe å Islay snuset men tycker ibland dom smakar lite för "tamt".Så ibland göra jag eget, köper prillan portion(prillan.se) sen är det bara att smaksätta efter eget tycke å smak. Quote ”That was a great time, the summer of ’71 – I can’t remember it, but I’ll never forget it!“ - Lemmy Kilmister Alla är vi små i början - så även min samling... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts