highland Posted September 4, 2014 Report Share Posted September 4, 2014 Är det någon forumit som ska besöka Växjöfestivalen 19-20 September, alltid roligt att få ett ansikte på nicknamnen jag åker dit på Lördagen Christer Lagestig Lagan Köper gärna samples av gamla Highland Park, skicka ett PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lemmy Posted September 7, 2014 Report Share Posted September 7, 2014 Både fredag/lördag för undertecknad. Men det verkar vara skralt med utställare. Blir säkert kul ändå. Jögge - WMW Owner of a grästufva on Islay. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now