Jump to content
whiskyforum

Drink socially


Bola
 Share

Recommended Posts

Har använt den ett litet tag, och måste säga att jag är rätt nöjd. Dock har jag den mest som ett sätt att hålla kolla på vilka öl jag testat, mindre för den sociala aspekten.. Men så har jag inte kollat om mina vänner använder den ännu.

 

Enda klagomålet är att den är lite bökig om man - som jag - vill lägga till öl man druckit tidigare.. La till ca 350 sorter när jag skaffade appen. Det tog en stund.

Link to comment
Share on other sites

Det sociala lade jag bara till för att det står så på inloggen.

 

De är väl lika här mycket för ens egen skull, men vi är ett gäng som dricker å tycker om varandras bärs. I början la jag också till från minnet men det vart jobbigt så det fick vara, men jag har inte stöt på nån som inte har funnits där.

mc.gif

 

Bosse Fagerman.

Link to comment
Share on other sites

Det sociala lade jag bara till för att det står så på inloggen.

 

De är väl lika här mycket för ens egen skull, men vi är ett gäng som dricker å tycker om varandras bärs. I början la jag också till från minnet men det vart jobbigt så det fick vara, men jag har inte stöt på nån som inte har funnits där.

 

Ah :) Ja det behövs inte direkt fler sociala nätverk tycker jag, hehe. Kör till 90% för egen skull, men visst är det trevligt om någon man vet har god smak går in och ger betyg på något. Jag hade en lista på många öl jag druckit redan innan så det hjälpte, även om jag varit dålig på att skriva ned.. :)

 

Uttryckte mig lite otydligt, menade att det var jobbigt att mata in vilka öl man druckit i efterhand när det var så många. Har dock behövt lägga till 2 i databasen också.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kör också untappd... mest för egen skull men också kul att se vad kompisarna dricker :)

  • Like 1

Marcus Hotakainen, Täby

Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna

Ardbeg committee member

Friends of Laphroaig

Min Samling

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...