WillyLee Posted January 22, 2015 Report Share Posted January 22, 2015 Hejsan forumare! Precis som ämnestiteln antyder så har jag en fråga rörande en flaska Karuizawa som jag har. Fick hjälp av er att få fram ett ungefärligt värde redan i oktober, nu undrar jag vad som är bästa sätt om jag vill göra mig av med den? Är det utländska eller svenska auktionssidor som gäller? Min önskan är att det ska gå så smärtfritt och snabbt som möjligt, men utan att behöva släppa den alldeles på tok för billigt. Tacksam för alla svar jag kan få, kunskapen tycks vara enorm här på forumet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskystore Posted January 23, 2015 Report Share Posted January 23, 2015 Priserna har skenat på Karuizawa sista tiden, senast den såldes på wa gick den för €1000, mitt råd är att skicka den till whiskyauction.com, går den för €1000 går det bort ca €40 i frakt och ca €200 i försäljningsprovision, så det blir ca €760 i plånboken, nu kan man inte garantera priset men de har legat stabilt på hög nivå sista tiden. 1 Quote Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts