PortalRobot Posted March 20, 2015 Report Share Posted March 20, 2015 Här diskuterar vi Norrtelje Brenneri lanserar sin första whisky 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buuurken Posted June 28, 2015 Report Share Posted June 28, 2015 Är datumet spikat än? Någon som vet? Martin Rickardsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hakan G Posted July 4, 2015 Report Share Posted July 4, 2015 Jag har för mig att det var 25 maj som de buteljerade sitt första släpp. Nu väntar de på systembolagets regler för lanseringsdatum Håkan Staaf, SolnaFounding member of Roslagens Whisky Sällskap, and Founding member of Stockholm Whisky Enthusiasts. Ordförande i Roslagens Whisky Sällskap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hakan G Posted July 5, 2015 Report Share Posted July 5, 2015 Jag har för mig att de skulle släppas på websläpp 10 september Håkan Staaf, SolnaFounding member of Roslagens Whisky Sällskap, and Founding member of Stockholm Whisky Enthusiasts. Ordförande i Roslagens Whisky Sällskap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts