Thorleifs Posted May 17, 2015 Report Share Posted May 17, 2015 Tänkte prova lyckan med att sälja lite mainstreamflaskor på facebook då jag behöver göra lite plats. Har tillochmed skaffat facebook (vilket jag lovat att aldrig göra) men jag kommer inte med i gruppen? Måste man vara med i någon hemlig klubb för att få komma med eller vad? Quote Jonas Karlsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkusNilsson Posted May 17, 2015 Report Share Posted May 17, 2015 Vilken grupp menar du? Quote Markus Nilsson Whiskynörd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorleifs Posted May 17, 2015 Author Report Share Posted May 17, 2015 Finns det flera stycken? Jag har försökt med den som heter whisky köpes/säljes/bytes. Quote Jonas Karlsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuarterMaesk Posted May 17, 2015 Report Share Posted May 17, 2015 Man måste väl bli accepterad bara, pröva maltskylfönstret ocks, många som säljer där också Quote Robin Törnqvist Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenrem Posted May 17, 2015 Report Share Posted May 17, 2015 Jag anmälde intresse, tog en dag eller två innan man blev accepterad.... Vet dock att dom pratat om en viss restriktivitet gentemot helt nya FB-användare då det förekommer sjukt mycket spam.... men skicka ett pm till admin och ge en enkel förklaring om du inte hör något. Quote Hur svårt kan det va´...... //Kennet Remne Hestra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorleifs Posted May 17, 2015 Author Report Share Posted May 17, 2015 Ja men det blir jag inte konstigt nog. Nåväl, provar maltskyltfönstret. Tack för tipset! Quote Jonas Karlsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorleifs Posted May 18, 2015 Author Report Share Posted May 18, 2015 Nepp, jag är helt blockerad vad det verkar..kul. Quote Jonas Karlsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buuurken Posted May 18, 2015 Report Share Posted May 18, 2015 Undvik den första gruppen du skrev, mycket fejkade profiler. Quote Martin Rickardsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazze Posted May 18, 2015 Report Share Posted May 18, 2015 Undvik den första gruppen du skrev, mycket fejkade profiler. Bara konstiga rykten, tro inte på dessa! Quote Slainte mhath Lasse Holm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buuurken Posted May 18, 2015 Report Share Posted May 18, 2015 Bara konstiga rykten, tro inte på dessa! Tycker att det är rätt tydligt att det är fejkade profiler som nu styr den gruppen. Quote Martin Rickardsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kainen Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 Thorleifs, skicka ett PM till mig på Facebook (Marcus kainen) så släpper jag in dig i Maltskyltfönstret Quote Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorleifs Posted June 14, 2015 Author Report Share Posted June 14, 2015 Snällt!? Quote Jonas Karlsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts