Bola Posted July 21, 2015 Report Share Posted July 21, 2015 (edited) Tjena allihop var på Cinderella nu i veckan som var och knallade till Whisky baren som inte fanns WTF.... Hittade på något uselt substitut på ovanvåningen alltså över dansgolvet med allmänt okunnig personal och ett uselt sortiment. Dom har ju bättre i taxfreen ju....... Pratade med flera i personalen och dom höll med att det inte var bra och dom förstod inte varför dom gjort så. Dom tyckte jag skulle lämna in ett klagomål för jag var tydligen inte den första som tyckte likadant. Men jag fick en inofficiell version på baren och Kurre Hmm som också saknas .......suck. och dom som har nischat sig som WH båten nr:1 på Östersjön.......... Nån som vet, som kan styrka min inofficiella version. Edited July 21, 2015 by Bola Quote Bosse Fagerman. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lunkan Posted July 21, 2015 Report Share Posted July 21, 2015 (edited) Låter tråkigt, då ska jag dit, och ställa lite "dumma frågor" när jag reser med båten imorgon ? ! Tjena allihop var på Cinderella nu i veckan som var och knallade till Whisky baren som inte fanns WTF.... Hittade på något uselt substitut på ovanvåningen alltså över dansgolvet med allmänt okunnig personal och ett uselt sortiment. Dom har ju bättre i taxfreen ju....... Pratade med flera i personalen och dom höll med att det inte var bra och dom förstod inte varför dom gjort så. Dom tyckte jag skulle lämna in ett klagomål för jag var tydligen inte den första som tyckte likadant. Men jag fick en inofficiell version på baren och Kurre Hmm som också saknas .......suck. och dom som har nischat sig som WH båten nr:1 på Östersjön.......... Nån som vet, som kan styrka min inofficiella version. Edited July 21, 2015 by Lunkan Quote Peter lundqvist Söker whisky från 71. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bola Posted July 23, 2015 Author Report Share Posted July 23, 2015 Låter tråkigt, då ska jag dit, och ställa lite "dumma frågor" när jag reser med båten imorgon ! Hörde du nåt och vad tyckte du om den `` nya´´ baren? Quote Bosse Fagerman. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lunkan Posted July 24, 2015 Report Share Posted July 24, 2015 Tyvärr var den inte öppen. Efter avgången åt vi en fantastisk skaldjurs platå. Efter detta apostlahästarna mot whiskybaren, framme 20.50. Inget liv alls, inte en personal i sikte. Då fick det vara, vi hamnade på någon sorts pub istället så en öl och en laffe fick det bli. Ytterst tråkigt! Quote Peter lundqvist Söker whisky från 71. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts