Benriach1 Posted September 19, 2015 Report Share Posted September 19, 2015 Undrar om någon har kartonger över för att frakta glas till provningar, eller hur gör ni andra ? Kom gärna med tips på andra lösningar Kent Johansson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazze Posted September 19, 2015 Report Share Posted September 19, 2015 Undrar om någon har kartonger över för att frakta glas till provningar, eller hur gör ni andra ? Kom gärna med tips på andra lösningar Om man är på en mässa där man får glas, be och få tomkatong Slainte mhath Lasse Holm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benriach1 Posted September 20, 2015 Author Report Share Posted September 20, 2015 Tack Lasse. Det ska jag göra nästa gång. Finns det inga plastbackar eller annat som det får plats typ 40-50 glas i? Kent Johansson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hakan64 Posted September 20, 2015 Report Share Posted September 20, 2015 Själv kör jag med en nerskuren låda, som det varit A4-papper i. Inuti lådan har jag sedan placerat hållare som man långtids-lånar från Systembolaget (sådana som finns t.ex. i Heineken-lådor) Efter lite putsning funkar det bra. Själv klär jag botten och insidan av locket med skumgummi (diskunderlägg eller liknande) för att minska skrammel och öka skyddet. Håkan Andersson Köpingebro Ardbeg Committee member 411611 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melin Posted September 20, 2015 Report Share Posted September 20, 2015 Jag vet att Magnus Fagerström (Bunkermania) har plastlådor som dessutom passar i en restaurangdiskmaskin. Han verkar dock inte längre vara kvar på forumet. Du hittar honom på Facebook. Anders Melin, DalbyTha mi a' smaoineachadh gu bheil mi ag òl cus.BenRiach Evangelist, Friend of Laphroaig no 98274.Member of The Ardbeg Committe and The Adelphi Dancey Man Club.Delägare i Kilchoman cask 2006/45 - nu på flaska som 10 åring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benriach1 Posted September 21, 2015 Author Report Share Posted September 21, 2015 Tack för tipsen Kent Johansson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts