mejparn Posted December 1, 2015 Report Share Posted December 1, 2015 Vet inte, men jag byter en del whisky! Så tyckte det kunde va kul å höra om det är nån mer som sysslar med byten.. Har snart bytt bort alla mina ardbeg tex.. Det senaste bytet var en Glenfarcals 1996-2011 som hamnade i min samling. 2 Mattias Oleniusson Cask owner Mackmyra svenk ek/rök Cask owner Macmyra elegant bourbon Cask owner Kilchoman Cask owner Mackmyra x rök Cask owner Mackmyra Ambasadör Box rök Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benriach1 Posted December 1, 2015 Report Share Posted December 1, 2015 (edited) Kan väl alltid tänkas att byta nåt , men vad är du ute efter och vad kan du tänkas släppa? Jag är intresserad av Ben Nevis före 1986,Balblair före 2000, BenRiach, Longrow, Port Charlotte, Bunnahabhain Edited December 1, 2015 by Benriach1 1 Kent Johansson Link to comment Share on other sites More sharing options...
mejparn Posted December 4, 2015 Author Report Share Posted December 4, 2015 Kan väl alltid tänkas att byta nåt , men vad är du ute efter och vad kan du tänkas släppa? Jag är intresserad av Ben Nevis före 1986,Balblair före 2000, BenRiach, Longrow, Port Charlotte, Bunnahabhain Kanske var lite otydligt.. tänkte mest på höra vad ni bytar till er.. Men tråden verkar ju inge intressant! Men jag bytar gärna till mig Glenfarclas.. Av dom du söker har jag inte mycket.. Några få bunnor. Mattias Oleniusson Cask owner Mackmyra svenk ek/rök Cask owner Macmyra elegant bourbon Cask owner Kilchoman Cask owner Mackmyra x rök Cask owner Mackmyra Ambasadör Box rök Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melin Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Jag jagar för närvarande gamla (före 2000) The Manager's Dram och Inchgower 1980. Har 500 flaskor av lite av varje så om ni vill bli av med vad jag söker så hör av er. Anders Melin, DalbyTha mi a' smaoineachadh gu bheil mi ag òl cus.BenRiach Evangelist, Friend of Laphroaig no 98274.Member of The Ardbeg Committe and The Adelphi Dancey Man Club.Delägare i Kilchoman cask 2006/45 - nu på flaska som 10 åring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coldplayer Posted January 11, 2016 Report Share Posted January 11, 2016 Jag har en ARDBEG SUPERNOVA 2015 Committee Release som gärna bytes mot ARDBEG SUPERNOVA 2014 Committee Release. Helst södra Skåne Christian Eksten, Vellinge Söker whisky från 1974 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mejparn Posted January 22, 2016 Author Report Share Posted January 22, 2016 Om nån sitter på nån kul Glenfarclas är jag intresserad.. Har säkert nått kul att byta med.. Mattias Oleniusson Cask owner Mackmyra svenk ek/rök Cask owner Macmyra elegant bourbon Cask owner Kilchoman Cask owner Mackmyra x rök Cask owner Mackmyra Ambasadör Box rök Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robain Posted January 22, 2016 Report Share Posted January 22, 2016 Om nån sitter på nån kul Glenfarclas är jag intresserad.. Har säkert nått kul att byta med.. Är denna intressant? http://glenfarclas.net/index.php?route=product/product&path=37_35_42&product_id=876 Robin Andersson Westerås Whisky Wenner Nordic Whisky Society Club Whiskyklubben Slainte Friends of Laphroaig Link to comment Share on other sites More sharing options...
ardbank Posted January 22, 2016 Report Share Posted January 22, 2016 Själv söker jag med lampa o lykta efter en flaska Glen Scotia 1992 Malts of Scotland MoS13032, men då den var del av Warehouse Range och därmed bara såldes i shoppen i Paderborn så tycks den vara omöjlig att finna... Stefan Lööf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts