iwe Posted February 28, 2011 Report Share Posted February 28, 2011 (edited) Ropade hem en Caol Ila - Friends of Classic Malts Edited February 28, 2011 by iwe Quote Ivar Wahlstedt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laholm Posted March 7, 2011 Report Share Posted March 7, 2011 Idag trillade WA flaskan in.... En PE från JWWW Quote Hasse Peters Laholm Port Ellen forever Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herke Posted March 7, 2011 Report Share Posted March 7, 2011 Idag kom ett paket fran wa! Quote Thomas HerkevallKöper eller byter RARE MALTS!Jag har ett antal dubletter samt annat att byta med.Cask Owner: BOX Svensk ek, BOX orökt på Bourbon, Kilchoman, Lochindaal, Bladnoch, Margadale#9000069 & BARRA. Aktieägare: Box Friend of Laphroaig Plot: 283358Ardbeg CommitteeSpringbank Society MemberGuardians of the GlenlivetSlainte WhiskyklubbStockholm whisky Enthusiasts Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseL Posted March 7, 2011 Report Share Posted March 7, 2011 Även till mig kom en trevlig försändelse... Quote Lasse Lilja, Hillerstorp Friends of Laphroaig Ardbeg committee Friends of the classic malts Guardians of the Glenlivet Whiskyklubben Slainte SMWS Söker whisky från 1967 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carnmor Posted March 8, 2011 Report Share Posted March 8, 2011 Japp! De är snabba att både skicka & svara på mail, har handlat ett par gånger och allt har gått smutt! Har någon erfarenhet att handla på någon annan auktionsite utomlands? Quote Ulf Dreyer, Kållered Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIMPIM Posted March 8, 2011 Report Share Posted March 8, 2011 en fråga till er som handlat här. Såg att man reggar sig med att uppge sitt kontonummer,är det säkert? eller använder ni något speciellt konto bara för att handla här? Quote joakim stenborg Oskarshamn Friends of Laphroaig Plot No: 319765 Ardbeg Committee Henrik Aflodal Whisky Club The Glenlivet Guardians Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lutfisk Posted March 8, 2011 Report Share Posted March 8, 2011 (edited) Det är mycket säkert ja. Du registrerar inte ditt kontonummer utan ditt kortnummer.. Edited March 8, 2011 by Lutfisk Quote Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIMPIM Posted March 8, 2011 Report Share Posted March 8, 2011 Det är mycket säkert ja. Du registrerar inte ditt kontonummer utan ditt kortnummer.. ok,tack! ska kolla in lite senare,brukar använda mig av e-kort när jag handlar över nätet för att vara säker,men det kanske ej funkar här. Quote joakim stenborg Oskarshamn Friends of Laphroaig Plot No: 319765 Ardbeg Committee Henrik Aflodal Whisky Club The Glenlivet Guardians Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lutfisk Posted March 8, 2011 Report Share Posted March 8, 2011 ok,tack! ska kolla in lite senare,brukar använda mig av e-kort när jag handlar över nätet för att vara säker,men det kanske ej funkar här. E-kort ska inte vara nått problem! Kom bara ihåg att hålla det uppdaterat på WA och det kostar 1€ varje gång du ändrar, går att få tillbaks såklart... Säkerheten är hög och inget att oroa sig över. Quote Filip Ling, Stockholm Letar Yoichi-flaskor, vill du sälja kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordArdbeg Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Talisker 25 och Longrow Tokaji wood, tackarrrrrrrrr Quote Jens Carlsson ardbeg committee member www.persuader.nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
+Mattias Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Ser ut som om man kan lägga vantarna på ett par flaskor Islaymalt denna gång. Quote Mattias Jegréus, NorrtäljeFounding member of Roslagens WhiskysällskapFriend of Laphroaigplus några till...Hittills ende innehavaren av vandringspriset "Stolkrysset" Link to comment Share on other sites More sharing options...
+Mattias Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Alla bud gick igenom. Yippie! Billigare än förväntat dessutom! Quote Mattias Jegréus, NorrtäljeFounding member of Roslagens WhiskysällskapFriend of Laphroaigplus några till...Hittills ende innehavaren av vandringspriset "Stolkrysset" Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseL Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Alla bud gick igenom. Yippie! Billigare än förväntat dessutom! Det kan väl aldrig vara Laffe på gång? Quote Lasse Lilja, Hillerstorp Friends of Laphroaig Ardbeg committee Friends of the classic malts Guardians of the Glenlivet Whiskyklubben Slainte SMWS Söker whisky från 1967 Link to comment Share on other sites More sharing options...
+Mattias Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Det kan väl aldrig vara Laffe på gång? Inte bara Laffe denna gång. Två Bowmore fick jag också. Quote Mattias Jegréus, NorrtäljeFounding member of Roslagens WhiskysällskapFriend of Laphroaigplus några till...Hittills ende innehavaren av vandringspriset "Stolkrysset" Link to comment Share on other sites More sharing options...
begard Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Ser ut som om man kan lägga vantarna på ett par flaskor Islaymalt denna gång. Ja, här blev det ett par ugglor så jag är nöjd! Quote Tom Hoyle Ardbeg Committee Member Link to comment Share on other sites More sharing options...
StMagdalene Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Missade det helt idag, och alla mina bud blev överbjudna... jaja det går fler tåg. Quote Markus / Degerfors Whisky, Musik & Fotboll www.tpwc.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunkermania Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Bara 3 flaskor den här gången: Glenfarclas 1968, 41 år, OB for Luc Timmermans, 49,7% Glen Mhor, 8 år, G&M, 75 cl, 57% Glenury Royal 1970, 36 år, OB, 57,9% Quote Magnus Fagerström Helsingborg http://www.magnuswhisky.com info(at)magnuswhisky.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
sam gutenwik Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Aberlour OB 1964, over 8 years old, Gradi 50 Quote Sam Gutenwik Köper/byter gärna Brora och Yoichi Om du är intresserad av samples, skicka pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
GunnarN Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Aberlour OB 1964, over 8 years old, Gradi 50 Mycket trevlig flaska Sam, grattis! Kommer du till Tokholm på torsdag nästa vecka? Quote Gunnar Nilsson Delägare Kilchoman Cask 2006/118 mm "I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy" (variously attributed to W. C. Fields, Tom Waits, and most commonly Dorothy Parker) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herke Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Fa........ glömde helt bort detta idag. Quote Thomas HerkevallKöper eller byter RARE MALTS!Jag har ett antal dubletter samt annat att byta med.Cask Owner: BOX Svensk ek, BOX orökt på Bourbon, Kilchoman, Lochindaal, Bladnoch, Margadale#9000069 & BARRA. Aktieägare: Box Friend of Laphroaig Plot: 283358Ardbeg CommitteeSpringbank Society MemberGuardians of the GlenlivetSlainte WhiskyklubbStockholm whisky Enthusiasts Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskystore Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 Blev så distraherad av ölen i kväll så jag glömde totalt bort att lägga mina bud, får trösta mig med att jag sparade slantarna, fick in 2400€ på de 11 flaskor jag skickat in så det känns ok. Quote Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinsa Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 försökte får hem Glengoyne Autumn 1969, riktigt bra whisky, men blev överbjuden, nu får man väl vänta ett tag till den dyker upp igen. Quote Martin Sandberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
sam gutenwik Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 Mycket trevlig flaska Sam, grattis! Kommer du till Tokholm på torsdag nästa vecka? Tack! Nej, tyvärr inte, hade hemskt gärna velat komma. Quote Sam Gutenwik Köper/byter gärna Brora och Yoichi Om du är intresserad av samples, skicka pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
sam gutenwik Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 (edited) Bara 3 flaskor den här gången: Glenfarclas 1968, 41 år, OB for Luc Timmermans, 49,7% Glen Mhor, 8 år, G&M, 75 cl, 57% Glenury Royal 1970, 36 år, OB, 57,9% Luktar kalenderwhisky Edited March 27, 2011 by sam gutenwik Quote Sam Gutenwik Köper/byter gärna Brora och Yoichi Om du är intresserad av samples, skicka pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reasoner Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 försökte får hem Glengoyne Autumn 1969, riktigt bra whisky, men blev överbjuden, nu får man väl vänta ett tag till den dyker upp igen. Ja, annars får man väl försöka inrikta sig på privatpersoner som har en sådan i sin ägo... Quote Patrik Söderholm NMWL Stavanger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts