Complex Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 Jag kanske är "lite" gnällig. Men om man nu har som krav att på bolaget att man ska beställa ölen i 6/12/24 pack, så förväntar jag mej i alla fall att inte få den levererad i påsar. Varför har man i så fall det kravet ? Det är (censurerat) så mycke roligare att få ölen levererad i orginalkartonger, än påsar speciellt som många av dom jag handlar går att lagra.. 1 Lennart HertilFriends of Laphroaig,Ardbeg Committee, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenz Rönnow Posted April 24, 2016 Report Share Posted April 24, 2016 Haha. Ja det känns ju lite billigt. Kanske kan det vara så att leverantören har satt kvoten, med tanke på fraktkostnad. Och att de då inte har en kartong för 6 flaskor... Jenz RönnowGrundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bola Posted April 28, 2016 Report Share Posted April 28, 2016 (edited) Jag kanske är "lite" gnällig. Men om man nu har som krav att på bolaget att man ska beställa ölen i 6/12/24 pack, så förväntar jag mej i alla fall att inte få den levererad i påsar. Varför har man i så fall det kravet ? Det är (censurerat) så mycke roligare att få ölen levererad i orginalkartonger, än påsar speciellt som många av dom jag handlar går att lagra..Hmm..har jämt fått mina i oem kartong, skumt det där./ Bola.. Edited April 28, 2016 by Bola Bosse Fagerman. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts