Kainen Posted October 1, 2017 Report Share Posted October 1, 2017 Hej! Det är många här som har bytt samples med Min bror Seppo, också känd som Kosken. Jag vill bara meddela att han råkade ut för en svår olycka natten till idag och tyvärr inte överlevde. Jag vet inte vart jag skulle lägga denna tråd men då det är många som har samples på g med honom så ville jag ändå skriva en rad så att ni får veta. Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskystore Posted October 1, 2017 Report Share Posted October 1, 2017 Nä men jäklar vad tragiskt, jag är ledsen Marcus, beklagar sorgen. Livet är skört, krama era kära. Seppo ” Kosken ” finns i mitt hjärta för alltid. Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazze Posted October 1, 2017 Report Share Posted October 1, 2017 Jag är ledsen Marcus, beklagar sorgen Slainte mhath Lasse Holm Link to comment Share on other sites More sharing options...
+Mattias Posted October 1, 2017 Report Share Posted October 1, 2017 Beklagar sorgen. Mattias Jegréus, NorrtäljeFounding member of Roslagens WhiskysällskapFriend of Laphroaigplus några till...Hittills ende innehavaren av vandringspriset "Stolkrysset" Link to comment Share on other sites More sharing options...
ardbank Posted October 1, 2017 Report Share Posted October 1, 2017 Det var verkligen tråkigt att läsa, beklagar sorgen djupt. Stefan Lööf Link to comment Share on other sites More sharing options...
RareMalt Posted October 1, 2017 Report Share Posted October 1, 2017 Mycket tråkigt, beklagar sorgen. Jonas Gustafsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lunkan Posted October 1, 2017 Report Share Posted October 1, 2017 Beklagar djupast! Peter lundqvist Söker whisky från 71. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacare Posted October 1, 2017 Report Share Posted October 1, 2017 Jag beklagar din förlust, utan att ha träffat varken dig eller din bror smärtar det att läsa det du skrev. Ta hand om dig! Samuel Bohlin Link to comment Share on other sites More sharing options...
GlenScotiaLasse Posted October 1, 2017 Report Share Posted October 1, 2017 Oerhört tråkigt att läsa. Beklagar sorgen. Lars Gunnar SamuelssonAlingsås.Slainte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GunnarN Posted October 1, 2017 Report Share Posted October 1, 2017 Mycket tråkigt, beklagar sorgen Marcus. Jag har haft mycket kontakt med Seppo i flera samplingar, en mycket trevlig kille. Gunnar Nilsson Delägare Kilchoman Cask 2006/118 mm "I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy" (variously attributed to W. C. Fields, Tom Waits, and most commonly Dorothy Parker) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkusNilsson Posted October 1, 2017 Report Share Posted October 1, 2017 Fruktansvärt att höra Marcus. Beklagar, och vi tänker på er. Markus Nilsson Whiskynörd Link to comment Share on other sites More sharing options...
basbear Posted October 2, 2017 Report Share Posted October 2, 2017 Jäklar vad tråkigt Marcus. Vila i frid Seppo. basbear MVH Björn ScholzArdbeg Committee MemberFriends of Laphroaig Link to comment Share on other sites More sharing options...
ardbeg67 Posted October 2, 2017 Report Share Posted October 2, 2017 Ledsamt :-( Livet är skört - beklagar sorgen. Ta hand om er där ute! Benny Ingman, KarlstadCarlstad Whisky Connoisseurs - CWC Söker sample av: Brora 1970-1972 Link to comment Share on other sites More sharing options...
highland Posted October 2, 2017 Report Share Posted October 2, 2017 Oerhört tråkigt, ta hand om er! Christer Lagestig Lagan Köper gärna samples av gamla Highland Park, skicka ett PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseL Posted October 2, 2017 Report Share Posted October 2, 2017 Fruktansvärt tragiskt Jag beklagar sorgen. Lasse Lilja, Hillerstorp Friends of Laphroaig Ardbeg committee Friends of the classic malts Guardians of the Glenlivet Whiskyklubben Slainte SMWS Söker whisky från 1967 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benriach1 Posted October 2, 2017 Report Share Posted October 2, 2017 Beklagar verkligen sorgen, tänker på er . Kent Johansson Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomhur Posted October 3, 2017 Report Share Posted October 3, 2017 Beklagar förlusten. Ta hand om er! Tommy Hurtig Ardbeg Committee Member, Friend of the Classic Malts, Friend of Laphroaig mfl. Bruichladdich PC 2003, Kilchoman 06/218, Mackmyra 08/849 mfl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kainen Posted October 4, 2017 Author Report Share Posted October 4, 2017 Tack för omtanken och alla vänliga ord, det värmer lite i mörkret. Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Link to comment Share on other sites More sharing options...
FarbrorFrey Posted October 7, 2017 Report Share Posted October 7, 2017 Får även jag beklaga sorgen, hoppas ni får mycket stöd och kärlek av varandra i familjen. Sänder er mina tankar. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts