Jump to content
whiskyforum

Dueller


Recommended Posts

Semesterns sista lördag firas med en duell mellan:

 

Craigellachie 11 CS & Glen Moray 17 CS

 

Munkänslan i Craigelllen var lite tunn och eftersmaken tog slut lite tidigare så GM:en vann på åldern förmodligen.

 

Tyngden i vaniljkolan och att den varade lite längre gjorde den värdig att vinna.

 

 

Provade även en duell mellan GM:en och Longrow 14 OB som slutade med att Longrowen visade att det inte är bara åldern som gäller..

 

Den sältan/oljigheten/vaxigheten ihop med friskheten i citrussmaken är i sin egen klass.

 

Vet inte vad det är men Campbeltownwhisky är smakrik, välgjord och står sig fruktansvärt bra mot nästan vilken konkurrens som helst.

 

 

 

  • Like 2

Kent Johansson

Link to comment
Share on other sites

Lyckades tydligen att få med 3 stycken kopior igår, vet inte hur man får bort men jag har stängt 2 :unsure:

Min laptop börjar bli lite slut i knapparna så det blir lätt flertryck, funkar bra vid SB- beställningar dock..

  • Like 1

Kent Johansson

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lyckades tydligen att få med 3 stycken kopior igår, vet inte hur man får bort men jag har stängt 2 :unsure:

Min laptop börjar bli lite slut i knapparna så det blir lätt flertryck, funkar bra vid SB- beställningar dock..

 

Det är fixat!

Jenz Rönnow
Grundare av whiskyforum | Medlem i Whisky Society Skåne

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...