Jump to content
whiskyforum

Highway robbery (eller är den verkligen så god?)

ChrisE
 Share

Recommended Posts

I skrivande stund finns det 328st kvar av den nya Ardbeg Twenty Something 22yr. Sitter och suktar lite efter den, men tänker samtidigt om den verkligen är värd det facila priset av 4959 riksdaler? Sticker ut hakan och säger att Ardbeg lyckats väl med sin marknadsföring.... Vore dock kul att höra lite omdömen och smaknoter så småningom.

• Like 1

Christoffer Ehrstedt

Ja nyfiken är även jag...

De tidigare i serien, tyckte jag att 21y var tveksam, 23y var klart bättre än 21y men absolut inte så god som 4000+ SEK (minns inte exakt vad den kostade). Senare på andrahand marknader så är de inte heller så attraktiva så investeringsmässigt känns det tveksamt.

Men intresserad att smaka är jag så klart... men väljer att håller mig borta från att köpa.

---

Mvh

Jörgen Fondelius

FALUN

Whiskyklubb: SMAD

---

• 1 year later...
  • 3 years later...

Highway Robbery" is undeniably a gripping and intense experience. The film's relentless pace, coupled with stellar performances, keeps you on the edge of your seat. The plot weaves seamlessly through unexpected twists, leaving audiences hooked from start to finish. The cinematography captures the essence of the open road, enhancing the overall thrill. While some might argue it's an acquired taste, the majority will find it to be a cinematic gem. "Highway Robbery" delivers on its promise of excitement and leaves a lasting impression.

Edited by Maria465

• 7 months later...
On 10/5/2018 at 1:14 AM, ChrisE said:

At the time of writing, there are 328 left of the new Ardbeg Twenty Something 22yr. Sit and long for it, but at the same time think if it is really worth the easy price of 4959 riksdaler? Sticks out his chin and says that Ardbeg has succeeded well with its marketing... However, it would be fun to hear some reviews and tasting notes eventually.

At 4959 riksdaler, the new Ardbeg Twenty Something 22yr seems enticing yet steep. It's intriguing how Ardbeg's marketing influences perceptions. Reviews and tasting notes would definitely help weigh its value. ayushman bharat

Maria bladdrar ju på och Amelia reproducerar Christoffers text och tvistar till det med dold text på slutet, vad är syftet med det här på ett whiskyforum?

Vänliga Hälsningar

Kjell Öberg