Benriach1 Posted December 25, 2020 Report Share Posted December 25, 2020 God fortsättning på Julen till er alla önskar jag med en väldigt julig Arran 18y i glaset 🙂 Håller med Kjell att det börjar bli trist att inte få mötas på nån mässa eller provning nånstans Hoppas att alla har fått behålla doft och smak när det här är över.. 1 Kent Johansson Link to comment Share on other sites More sharing options...
GlenScotiaLasse Posted December 25, 2020 Report Share Posted December 25, 2020 Även jag önskar alla en god fortsättning på julen. Och även om man unnar sig goda drycker, så blir det inte detsamma som när man delar med likasinnade vid samma bord. Lars Gunnar SamuelssonAlingsås.Slainte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
+Mattias Posted December 25, 2020 Report Share Posted December 25, 2020 Jag får krypa till korset och önska alla forumiter en god fortsättning. Hoppas verkligen att kommande år tillåter sammankomster på en annan nivå än i dag. Vill ju så gärna träffa alla glada likasinnade på mässor och provningar. Mattias Jegréus, NorrtäljeFounding member of Roslagens WhiskysällskapFriend of Laphroaigplus några till...Hittills ende innehavaren av vandringspriset "Stolkrysset" Link to comment Share on other sites More sharing options...
+Mattias Posted December 24, 2023 Report Share Posted December 24, 2023 God Jul på alla forumiter där ute, både aktiva som inaktiva! Mattias Jegréus, NorrtäljeFounding member of Roslagens WhiskysällskapFriend of Laphroaigplus några till...Hittills ende innehavaren av vandringspriset "Stolkrysset" Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskystore Posted December 24, 2023 Report Share Posted December 24, 2023 Hänger på dig Mattias, God Jul. Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
ardbank Posted December 25, 2023 Report Share Posted December 25, 2023 God Jul allihopa! Stefan Lööf Link to comment Share on other sites More sharing options...
RareMalt Posted December 25, 2023 Report Share Posted December 25, 2023 God Jul! lite i efterhand, men det är välmenat. Jonas Gustafsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacLeod Posted December 25, 2023 Report Share Posted December 25, 2023 Jag sällar mig till de som redan önskat och gör det samma: God Jul och Gott Nytt År! Önskas från ett väldigt snöigt och vintrigt Åmål Lennart HanssonSpecial cousin to AnCnocFriend of the Classic Malts HP Inner circle Cask owner Box Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benriach1 Posted December 25, 2023 Report Share Posted December 25, 2023 God fortsättning och Gott nytt År önskar jag er alla. Hoppas på nya härliga whiskyupplevelser 2024, och kanske tom innan...🤪 Kent Johansson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lunkan Posted December 25, 2023 Report Share Posted December 25, 2023 Hoppas ni alla får ett riktigt bra nytt år! Och må ljuvlig nektar fylla edra strupar. God jul och ett riktigt gott nytt år 🥳 Peter lundqvist Söker whisky från 71. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazze Posted December 30, 2023 Report Share Posted December 30, 2023 Gott Nytt Whiskyår Slainte mhath Lasse Holm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts