Benriach1 Posted April 7, 2021 Report Share Posted April 7, 2021 Är det nån som har erfarenhet av Amerikanska Single malt? Jag är sugen att prova lite så kom gärna med lite tips. Kent Johansson Link to comment Share on other sites More sharing options...
ardbank Posted April 7, 2021 Report Share Posted April 7, 2021 (edited) Stranahan’s Colorado är en höjdare i min gom. Synd bara att den inte längre finns att köpa i Europa, kan höra av mig när jag öppnar en av mina flaskor (eller sampla om intresse finns?). Edited April 7, 2021 by ardbank 1 Stefan Lööf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benriach1 Posted April 10, 2021 Author Report Share Posted April 10, 2021 Ja jag köper gärna ett sample Kent Johansson Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElTio Posted April 10, 2021 Report Share Posted April 10, 2021 Westland American Oak är väldigt trevlig. Bra sommar whisky enligt mig. Niclas Fransson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benriach1 Posted April 24, 2021 Author Report Share Posted April 24, 2021 Jag provade faktiskt Westland igår , ett sample som jag fått av en kamrat. Kommer med ett inlägg med en jämförelse mot Stranahans snart. Tack för tipsen. Kent Johansson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts