whiskystore Posted October 26, 2023 Report Share Posted October 26, 2023 Gick in på SB:s sida och såg en ny Ardbeg singlecask som släpptes i dag, jag bokade en flaska halv tolv och det fanns 63 st kvar, priset gör väl att det inte blev det där jättesuget, tänkte att det kunde vara bra att informera. Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskystore Posted November 6, 2023 Author Report Share Posted November 6, 2023 Såg att den fanns att beställa nu. Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacLeod Posted December 25, 2023 Report Share Posted December 25, 2023 Idag finns det fortfarande 178 st på lager att beställa. Har inte gjort det och jag måste nog "svära i kyrkan" och tillstå att Ardbeg inte är en av mina favoriter, dessutom tycker jag att 6 159 kr är lite i dyraste laget för att man ska kunna njuta av en whisky. Jag har i och för sig flera öppnade som är betydligt dyrare, men det är syndapengar, även om det är goda droppar. Jag tycker gränsen går vid 1500 - 2000, efter det känns det inte helt bra 🤥 1 Lennart HanssonSpecial cousin to AnCnocFriend of the Classic Malts HP Inner circle Cask owner Box Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskystore Posted March 2, 2024 Author Report Share Posted March 2, 2024 Såg att det fanns 165 st kvar på SB, de har helt klart peakat i pris och det är ju positivt, hoppas det blir lägre priser framgent men det är som jag tvekar på det. Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts