Jump to content
whiskyforum

Hallåååååå!

Recommended Posts

Som sagt, Hallååååååå! var är alla whiskyintresserade människor? Jag skrev något liknande för något/några år sedan och fick till svar att många är på ansiktsboken, men måste det betyda att det är fullständigt ointressant att vara här också? Eller bara vara här, där vi som är här har whisky som vårt stora intresse.

Jag vet ju att jag inte är ensam om att inte vilja ha ansiktsboken, vi är ju faktiskt en hel del, dessutom var det någon som sa att det inte var tillåtet att ha en tråd om whisky där, men som sagt, det har jag ingen aning om det stämmer.

Alla som läser detta inlägg, kan ni inte ta tag i er själva och skriva ett inlägg eller svara på någons inlägg, eller bara kommentera. Det verkar ju nu som om den här fantastiska sidan håller på att dö sotdöden. 

Så.... snälla, kom igen, bli lite aktiva!🥰

Lennart Hansson

Special cousin to AnCnoc
Friend of the Classic Malts

HP Inner circle

Cask owner Box

Jag är här, Lennart! Hoppas också på mera aktivitet i detta forum. En gång i tiden var höjdpunkten på dagen när man kollade vad som hänt på whiskyforumet men nu är det tyvärr knappt en kommentar i veckan. Med hopp om mera aktivitet här! 😊

Stefan Lööf

Instämmer helt, är inne och kollar några gånger om dagen men det känns som om man bombar sönder om man ensam skriver.

Håller med dig Stefan, whiskyforum var nästan livslinan ett tag, önskar att alla goa forumiter kommer tebaks.

Jenz kämpar på helt ideellt och sliter för att hålla whiskyforum i gång, Jenz med moderatorer håller ryssarna stången ( inbillar mig att det är ryssar som hela tiden bombar forumet med märkliga inlägg ) önskar att forumet tar fart igen.

Vänliga Hälsningar

Kjell Öberg

Ni är inte ensamma grabbar, jag kan bara instämma! Jag vägrar facebook, så detta är mitt enda fönster till omvärlden 😂

jag ska försöka bättra mig och dela med mig av välsmakande äventyr i framtiden.

vi måste försöka hålla liv i detta forum.

slainte Grabbar🙏🥃

Peter lundqvist

Söker whisky från 71.

Hej där jag vill också vara med och har inte heller FB ...

Ska försöka bättra mej ,för det finns alltid nånting att lyfta i denna goda värld av whisky 🙂

Ha det gott

/Kent

Kent Johansson

Är alltid inloggad och läser lite då och då men länge sedan jag skrev något. 

Smakar lite olika whisky till o från men i en lite lägre takt än för 5-10 år sedan. 

Har också andra kanaler på både gott och ont. 

Får väl lite längre fram i vår försöka skapa en sampel tråd igen. 😋

---

Mvh

Jörgen Fondelius

FALUN

Whiskyklubb: SMAD

---

Hittade precis tillbaka hit efter en viss tids paus (tappade länken och glömde forumet) 🙂 Har denna kväll avnjutit Brora OB Rare Malts 1972 61.1%, men jag håller den på 58.7% 2-3 poäng högre. Inte så dumt en onsdags kväll! 

Vi får kämpa på, för här finns de riktiga eldsjälarna. Flippers får hålla sig undan 🙂 

Benny Ingman, Karlstad
Carlstad Whisky Connoisseurs - CWC

Söker sample av: Brora 1970-1972