whiskystore Posted July 11, 2020 Report Share Posted July 11, 2020 On 10/8/2019 at 11:11 AM, whiskystore said: Lemmy Lemmy Lemmy, Tribute love...❤️ https://youtu.be/Ig1PRP_WU68 Tack för att du fanns gubbjävel, vi tycker om dig väldigt mycket. Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskystore Posted July 11, 2020 Report Share Posted July 11, 2020 18 minutes ago, whiskystore said: Lemmy AC/DC Det är så härligt att höra Lemmy sjunga i AC/DC , jag ryser. Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskystore Posted July 11, 2020 Report Share Posted July 11, 2020 (edited) On 2/4/2017 at 1:33 PM, Danke said: Jeg synes ikke det bare er hardere rock som passer med whisky... Jeg har hørt mye Gasolin og Kim Larsen i det siste. Er vel den eneste Dansken jeg digger, jeg er ikke så begeistret for feks Aqua eller Volbeat... Men Langebro, Kvinde min, Det beste for meg og mine venner, og hva gør vi nu lille du... Er fenomenale... https://www.youtube.com/watch?v=EHFeBzRuf-w Gasolin Langebro... Ellers synes jeg svenske Emilia Amper er fenomenal, hun har to skiver med SACD hybrid.. Trollfåglen og Lux Her har dere et live stykke fra Trollfoglen.... Ut i mørka natten. Dette er folk/folkemusikk med bla Nyckelharpa. https://www.youtube.com/watch?v=F1b27494nx4 Jag verkligen älskar Kim Larsen Danke, ej glömd här lille du....- förresten här är mitt liv Edited July 19, 2020 by whiskystore Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskystore Posted July 11, 2020 Report Share Posted July 11, 2020 (edited) On 3/11/2019 at 12:49 AM, whiskystore said: Här är den, bättre än så här blir det aldrig. Lemmy med AC/DC Edited July 19, 2020 by whiskystore I´m the (censurerat)ing baseplayer Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskystore Posted November 1, 2020 Report Share Posted November 1, 2020 Vi kör en repris på den här, whisky, musik och bäst, ja det kan vara så. Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskystore Posted November 1, 2020 Report Share Posted November 1, 2020 Det vart lite knäppt det här, ser om det fungerar bättre om jag gör så här. Whisky, musik och bäst, ja kanske. Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
+Mattias Posted March 13, 2021 Report Share Posted March 13, 2021 Lite gammal 80-tals musik, kände jag vore den ultimata whiskymusiken. Big Country - Fields of Fire Mattias Jegréus, NorrtäljeFounding member of Roslagens WhiskysällskapFriend of Laphroaigplus några till...Hittills ende innehavaren av vandringspriset "Stolkrysset" Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskystore Posted May 12, 2024 Report Share Posted May 12, 2024 (edited) Det blev fel. Edited May 13, 2024 by whiskystore Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts