bosse700 Posted April 12, 2014 Report Share Posted April 12, 2014 Provade Dugges 1/2 idjit och den var ta mig tusan inte dålig. Bosse Palm Link to comment Share on other sites More sharing options...
paer Posted April 12, 2014 Report Share Posted April 12, 2014 Provade Dugges 1/2 idjit och den var ta mig tusan inte dålig. Och bara hälften så bra som Idjit :-) Pär Högberg GBG GWS #3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosse700 Posted April 12, 2014 Report Share Posted April 12, 2014 Skojar du? Då måste jag försöka få tag i några sådana. Bosse Palm Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskystore Posted April 13, 2014 Report Share Posted April 13, 2014 Måste nämna Kallholmens levande lager, har hört att den kan variera en del mellan batcher men den jag tog till lördagens middag var verkligen bra. 1 Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Comus Posted April 16, 2014 Report Share Posted April 16, 2014 Mohawk black ipa var kanon och Nils Oscars kalas påsk likaså Link to comment Share on other sites More sharing options...
Comus Posted April 16, 2014 Report Share Posted April 16, 2014 Ikväll blev det en Tank 7 farmhouse ale till en bit lasagne, inte tokigt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxna Posted April 19, 2014 Report Share Posted April 19, 2014 carnegie 175th anniversary 8,8% 2 håkan woxblom orminge,stockholm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kainen Posted April 19, 2014 Report Share Posted April 19, 2014 carnegie 175th anniversary 8,8% 75cl? Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxna Posted April 19, 2014 Report Share Posted April 19, 2014 ja och har en flaska kvar:) håkan woxblom orminge,stockholm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kainen Posted April 19, 2014 Report Share Posted April 19, 2014 ja och har en flaska kvar:) Ja dom är riktigt bra nu, jag har tre kvar Bryggaren sa att man förmodligen kunde lagra dom upp till 25år utan problem så tänkte spara i alla fall en i 10 2 Marcus Hotakainen, Täby Fatägare, Mackmyra, Gravity: De första dropparna Ardbeg committee member Friends of Laphroaig Min Samling Link to comment Share on other sites More sharing options...
GlenScotiaLasse Posted April 19, 2014 Report Share Posted April 19, 2014 Sonen hemma över påsk och passar på att dela en Tactical Nuclear Pinguin. Mycket mäktig!!!! Tur att den inte var på lika stor flaska som Carnegien. 3 Lars Gunnar SamuelssonAlingsås.Slainte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GlenScotiaLasse Posted April 20, 2014 Report Share Posted April 20, 2014 Ja dom är riktigt bra nu, jag har tre kvar Bryggaren sa att man förmodligen kunde lagra dom upp till 25år utan problem så tänkte spara i alla fall en i 10 Jag har också några i källaren. Var tänkt att vi skulle ta en i går också, men det kom som sagt en fågel i vägen. Men som du skriver är det nog ingen brådska med Carnegien. Har för övrigt några vanliga Carnegie i källaren från årgång 1985 och framåt. De äldsta är inte odrickbara men har fått en mera vinös karaktär. 1 Lars Gunnar SamuelssonAlingsås.Slainte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puttriken Posted April 20, 2014 Report Share Posted April 20, 2014 Old Russian Imperial Stout F-n va bra den är.. 1 Patrik Törnqvist, Helsingborg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseL Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 Drack en Grassroot Arctic saison i helgen, det bästa jag druckit på mycket länge, full pott! Lasse Lilja, Hillerstorp Friends of Laphroaig Ardbeg committee Friends of the classic malts Guardians of the Glenlivet Whiskyklubben Slainte SMWS Söker whisky från 1967 Link to comment Share on other sites More sharing options...
+Mattias Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 (edited) En liten AW på Akkurat i torsdags med en polare resulterade i en kvartett öl. Ocean Red Ale Skebo PIA IPA Chimay Blå Tjockhult Tjinook Skebo'n var lite av en besvikelse, för en IPA var den väldigt humlefattig. Edited April 21, 2014 by Mattias Mattias Jegréus, NorrtäljeFounding member of Roslagens WhiskysällskapFriend of Laphroaigplus några till...Hittills ende innehavaren av vandringspriset "Stolkrysset" Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryB Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 Vart en Lagunitas Maximus IPA i solen idag.. 1 Anders Fohlström Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bola Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 Vart en Lagunitas Maximus IPA i solen idag.. Den e la go (mycket god), men snart så.... har jag jobbat mina 2 helger och så skulle solen skina även den här helgen så då äré min tur / Bola............. Bosse Fagerman. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puttriken Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 En Arbetarporter från Ocean Bryggeriet idag 2 Patrik Törnqvist, Helsingborg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bola Posted April 24, 2014 Report Share Posted April 24, 2014 En Arbetarporter från Ocean Bryggeriet idag En sån är jag värd nu........ 1 Bosse Fagerman. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puttriken Posted April 24, 2014 Report Share Posted April 24, 2014 En sån är jag värd nu........ Då får vi hoppas att du har en hemma.. Patrik Törnqvist, Helsingborg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryB Posted April 24, 2014 Report Share Posted April 24, 2014 Den e la go (mycket god), men snart så.... har jag jobbat mina 2 helger och så skulle solen skina även den här helgen så då äré min tur / Bola............. Då får vi hoppas att solen skiner i helgen då Anders Fohlström Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puttriken Posted April 24, 2014 Report Share Posted April 24, 2014 Gick på jouren idag igen, så nu blir det alkoholfritt i en vecka till Patrik Törnqvist, Helsingborg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Comus Posted April 24, 2014 Report Share Posted April 24, 2014 Gick på jouren idag igen, så nu blir det alkoholfritt i en vecka till Å fy! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bola Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 (edited) I går Old Ruffian barley wine style ipa...å lite ripasso.... / Bola... Edited April 27, 2014 by Bola Bosse Fagerman. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryB Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 En Electric Nurse APA 4,6% till middan ikväll... Anders Fohlström Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts