Jump to content
whiskyforum

Return of the vikings


whiskystore
 Share

Recommended Posts

Blir det några från forumet som har tänkt lätta på lädret och anmäla sig.

 

 

 

Return of the Vikings är en specialutgåva från Highland Park, en unik flaska för 1200 Euro, och i priset ingår en tredagarsresa i eget chartrat plan till Orkney och Highland Park Distillery i Skottland med ett fullspäckat program. Allt för att skapa en extraordinär upplevelse utöver det vanliga för de lyckliga ägarna till dessa 60 flaskor.

 

Vi tar dig bakom kulisserna i whiskyns värld och bjuder på en kulturell upplevelse av Orkney, med sin historia och sitt vackra landskap. En njutningsresa för dig som älskar whisky och som vill uppleva en bit av det bästa ur whiskyns påstådda hemland ?Skottland!

 

Torsdagen den 1 november släpper vi biljetterna, endast 60 stycken! Så vill du vara säker på att få en plats på resan och en unik flaska ur en begränsad upplaga av Highland Park Whisky, ska du anmäla ditt intresse redan idag! Det enda du behöver göra är att fylla i intresseanmälan för ?Return of the Vikings? i formuläret på hemsidan.

 

Flyget avgår torsdag den 6 mars 2008 med destination Orkney och vänder åter mot Stockholm lördag den 8 mars.

Vänliga Hälsningar

Kjell Öberg

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Arrangeras av vem då?

Roger Melander

Box Destilleri AB

Maltix AB

Växjö Maltwhiskysällskap

1/1 Bruichladdich, 11/20 Lochindaal, 1/20 Glengoyne, 1/30 Bladnoch and Box casks owner.

Link to comment
Share on other sites

Det är Highland Park som arrangerar detta, gå in på highlandpark.se och läs mer.

Ok, tack!

Har nu skickat in en intresseanmälan.

Man kan aldrig ta igen en förlorad dram ;)

Roger Melander

Box Destilleri AB

Maltix AB

Växjö Maltwhiskysällskap

1/1 Bruichladdich, 11/20 Lochindaal, 1/20 Glengoyne, 1/30 Bladnoch and Box casks owner.

Link to comment
Share on other sites

Vet inte om detta hamnat i rätt forumdel.

 

Fick infomejl om Highland park:s släpp "return of the vikings" den 1:e november.

60 flaskor a 1200 eurosar och då ingår en 3-dagars resa till destilleriet från Stockholm.

 

http://www.highlandpark.se/

Niklas "Nillet" Olsson

Skåning

--->Whisky@Nillet<---

Link to comment
Share on other sites

Det finns platser kvar och de vill ha hjälp med att sprida erbjudandet. Jag tror att jag hänger på

 

Hur vet du det?

 

Jag blir ju iofs glad att höra det, för det betyder väl att vi som anmält oss är garanterad plats...?

Peter Sjögren, Gbg

 

Svenska Eldvatten

www.eldvatten.se

www.whiskyflaskan.se

Gothia Whisky Society

Link to comment
Share on other sites

Hur vet du det?

 

Jag blir ju iofs glad att höra det, för det betyder väl att vi som anmält oss är garanterad plats...?

 

 

Jag var ute igår med hela Maxxiumgänget och firade boken vi gjort tillsammans. Vi pratade om hur man skulle få ut erbjudandet.

Hasse Nilsson

Växjö Maltwhiskysällskap

Link to comment
Share on other sites

Jag var ute igår med hela Maxxiumgänget och firade boken vi gjort tillsammans. Vi pratade om hur man skulle få ut erbjudandet.

 

Har man anmält sig, så bör man med andra ord ha en given plats nu då eller..?

Peter Sjögren, Gbg

 

Svenska Eldvatten

www.eldvatten.se

www.whiskyflaskan.se

Gothia Whisky Society

Link to comment
Share on other sites

Anmäld och bokad utan avbeställningsskydd och ångervecka :lol:

 

Var ska grisen vara om inte på svin-ön, Orkney lär betyda det nämligen

 

Men biljetterna är väl inte släppta ännu?

Peter Sjögren, Gbg

 

Svenska Eldvatten

www.eldvatten.se

www.whiskyflaskan.se

Gothia Whisky Society

Link to comment
Share on other sites

Släpps 1/11 enligt hemsidan, men vad jag förstår så är vi hemma i och med föranmälan

 

Föranmälan var ju ingen garanti, men gick in och anmälde mig "på riktigt" nu idag när de släppte biljetterna. Har nu också fått en bekräftelse via mail att jag är en av e lyckliga.

 

Vilka mer är "klara" för avfärd?

Peter Sjögren, Gbg

 

Svenska Eldvatten

www.eldvatten.se

www.whiskyflaskan.se

Gothia Whisky Society

Link to comment
Share on other sites

Det var lite lurigt det här, jag gick in kl 10,00 och bokade igen för säkerhets skull och fick mejl lite senare att det var grönt, så jag rekomenderar alla som anmälde sitt intresse att gå in och boka igen.

Vänliga Hälsningar

Kjell Öberg

 

Link to comment
Share on other sites

Det var lite lurigt det här, jag gick in kl 10,00 och bokade igen för säkerhets skull och fick mejl lite senare att det var grönt, så jag rekomenderar alla som anmälde sitt intresse att gå in och boka igen.

 

Ja, det första var ju ingen bokning utan bara en intresseanmälan.

Ni kommer ju inte med om ni inte går in igen och lämnar era uppgifter.

Peter Sjögren, Gbg

 

Svenska Eldvatten

www.eldvatten.se

www.whiskyflaskan.se

Gothia Whisky Society

Link to comment
Share on other sites

I mitt svarsmail står det

 

Tack för din intresseanmälan! Mer information om resan kommer inom kort på www.highlandpark.se.

 

Har ni fått samma eller har ni annan text?

 

/Bengt

Bengt Larsson

Mariefred

 

Share & Caskholder of Kilchoman cask # 2006/111 / Delägare i Bladnoch cask # 2007/1204 / Founding member of SWS / Friend of Laphroaig / Member of The Ardbeg Committee

Link to comment
Share on other sites

Så här ser mitt mejl ut.

 

Tack för din bokning!

Du kommer nu att få ett inbetalningskort hemskickat till den postadress du angav och därefter har du 10 dagar på dig att betala delsumman. Om betalning uteblir efter de 10 dagarna, släpps din plats till de personer som står på väntelistan. Mer detaljerad information om resan så som program, restider osv, kommer via mail samt att läggas ut på hemsidan.

Tack ännu en gång! /Highland Park

Vänliga Hälsningar

Kjell Öberg

 

Link to comment
Share on other sites

Så här ser mitt mejl ut.

 

Tack för din bokning!

Du kommer nu att få ett inbetalningskort hemskickat till den postadress du angav och därefter har du 10 dagar på dig att betala delsumman. Om betalning uteblir efter de 10 dagarna, släpps din plats till de personer som står på väntelistan. Mer detaljerad information om resan så som program, restider osv, kommer via mail samt att läggas ut på hemsidan.

Tack ännu en gång! /Highland Park

Var anälde du dig, jag har bara hittat denna http://www.highlandpark.se/site/

/Bengt

Bengt Larsson

Mariefred

 

Share & Caskholder of Kilchoman cask # 2006/111 / Delägare i Bladnoch cask # 2007/1204 / Founding member of SWS / Friend of Laphroaig / Member of The Ardbeg Committee

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...