Qonos Posted October 31, 2007 Report Share Posted October 31, 2007 http://www.borastidning.se/edrum.jsp?article=276822 Magnus Rönnerup, Malmöwww.livingdeadbrewery.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertk Posted October 31, 2007 Report Share Posted October 31, 2007 http://www.borastidning.se/edrum.jsp?article=276822 Schysst bakgrund till bilden i varje fall . Hehe. Fasiken, såna hyllor skulle jag behöva! mvh, Robert ::::::::::::: robert karlsson ::: whisky-monitor.com::: maltmaniacs.org ::: twitter ::: 4000+ buteljeringar provat ::::::::::::: Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacNilsson Posted October 31, 2007 Report Share Posted October 31, 2007 Jag är upprörd.....ren och skär alkoholromatik. Skicka omedelbart flaskorna till mig för omgående destruktion. Grattis till snyggt utvik Thomas Hasse Nilsson Växjö Maltwhiskysällskap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Eriksson Posted October 31, 2007 Report Share Posted October 31, 2007 Kul. Det är bra reklam för klubben att figurera i lokalpressen. Mer sånt här vill jag se. Per Eriksson Borlänge Webmaster i smad (www.smad.se) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickeman Posted October 31, 2007 Report Share Posted October 31, 2007 Kul att ni får bra uppmärksamhet från pressen. Mikael Weisz - Växjö ~Bäst att köpa upp pengarna innan de tar slut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin-std Posted October 31, 2007 Report Share Posted October 31, 2007 Trevligt reportage. Jag skulle vilja sett en video i bästa pastor MacNilsson-klass. Det saknade jag. Martin Karlsson Strömstad Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarfad Posted October 31, 2007 Report Share Posted October 31, 2007 Synd bara tomas, att den ger en sådan orättvis bild, det är ju bara en liten bråkdel av alla dina whiskyhyllor eller whiskylägenhet menar jag ju Mattias Gustafsson Mark Single Malt Society (Skene) Ardbeg Committee Member Friends Of Laphroaig Friend of the Classic Malts Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravelli Posted October 31, 2007 Report Share Posted October 31, 2007 Vackert Tomas! Tur att man ska till Kinna snart - ser ju väldigt trevligt ut... Ingela Gustafsson Växjö Maltwhiskysällskap Link to comment Share on other sites More sharing options...
emwiann Posted November 1, 2007 Report Share Posted November 1, 2007 Trevligt att läsa tidningen så här på morgonen till kaffet. Stod att Thomas första single malt var en Aber-lauer. Är den vanligt förekommande i Marks kommun? Ingvar Andersson, Lindome Ordf. i U.B.E.L. Uisge Beatha of Ericsson Lindholmen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fogass Posted November 1, 2007 Report Share Posted November 1, 2007 Trevligt att läsa tidningen så här på morgonen till kaffet.Stod att Thomas första single malt var en Aber-lauer. Är den vanligt förekommande i Marks kommun? Aber-Lauer är endast buteljerad för Marks Kommun faktiskt Tur att det finns vidvinkelobjektiv på kamerorna nuförtiden så hela jag kom med Tomas Ingemarsson Mark Single Malt Society (Kinna) (Avprovade sorter: 1750) SMWS, Ardbeg Committee Member, Friends Of Laphroaig, Aberlour Companion, The Balvenie Members Club & Scapa Crew Member. Ahhh...There´s still Whisky in the jar!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitten Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 Snyggt Christina Kitten Nordlöf whiskykitten@gmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts