Jump to content
whiskyforum

INBJUDAN TILL FORUMTRÄFF - 2008


eronica
 Share

Recommended Posts

Äntligen var det dags att presentera...FORUMTRÄFF - 2008

 

Lördagen den 23 augusti klockan 11.00 - 20.00

Smygstart med diskussionforum Fredagen den 22 augusti klockan 20.00 - 23.00

 

Du anmäler dig genom att sätta in beloppet för önskat alternativ

på bankkontonummer Nordea 4260 17 09495

 

Ange ditt namn på inbetalningen!!! ( alternativet syns ju på beloppet )

 

Forumträff med lunch & middag ( 1 måltidsdryck per måltid ingår) 800:-

 

Forumträff som ovan med övernattning del i dubbelrum lördag 1100:-

 

Forumträff som ovan samt övernattning även fredag med middag inkl 1 måltidsdryck fredag kväll. 1500:-

 

När du gjort din inbetalning så maila även din anmälan så att jag får din e-mail på info@bredarydswardshus.se

 

JAG BETONAR ATT FORUMTRÄFFEN SOM VANLIGT ÄR ETT ARRANGEMANG TILL SJÄLVKOSTNADSSPRIS,

MAO INGET ARRANGEMANG I WÄRDSHUSETS REGI!

 

35 platser finns till förfogande, även ni som tidigare anmält ert intresse bekräftar genom inbetalning.

 

Tänk på att vi FAKTISKT har en tåg"station" i Bredaryd när ni lägger era reseplaner!

 

Varmt välkomna till ett euforiskt tillstånd i Bredaryd, där vi har 3 kyrkor & ett bryggeri!

Helena Hugo

 

Mat & Malt, Bredaryds Wärdshus

www.bredarydswardshus.se

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Här gäller det att vara snabb, vilket blir ett problem när man har en krånglande dator, ADSL och ingen internetbank. Men förhoppningsvis ska det finnas kvar någon sovplats om man fixar med inbetalning under morgondagen.

Mattias Jegréus, Norrtälje

Founding member of Roslagens Whiskysällskap
Friend of Laphroaig

plus några till...

Hittills ende innehavaren av vandringspriset "Stolkrysset"

Link to comment
Share on other sites

Pröjsad och klar!

/Bengt

Bengt Larsson

Mariefred

 

Share & Caskholder of Kilchoman cask # 2006/111 / Delägare i Bladnoch cask # 2007/1204 / Founding member of SWS / Friend of Laphroaig / Member of The Ardbeg Committee

Link to comment
Share on other sites

:) Betalt för fredag & lördag.

Roger Melander

Box Destilleri AB

Maltix AB

Växjö Maltwhiskysällskap

1/1 Bruichladdich, 11/20 Lochindaal, 1/20 Glengoyne, 1/30 Bladnoch and Box casks owner.

Link to comment
Share on other sites

Betald och anmäld ... till slut. Kommer dyka upp på lördagsförmiddagen.

Mattias Jegréus, Norrtälje

Founding member of Roslagens Whiskysällskap
Friend of Laphroaig

plus några till...

Hittills ende innehavaren av vandringspriset "Stolkrysset"

Link to comment
Share on other sites

Också betald från fredag (om pengarna hamnade rätt dvs hoppas att 4260 var clearing nr och Helena Hugo betalningsmottagare).

 

Ser fram emot att träffa alla forumsnördar... :-)

Edited by Mickeman

Mikael Weisz - Växjö

 

~Bäst att köpa upp pengarna innan de tar slut!

Link to comment
Share on other sites

BosseK och Melin ställer också sina tjänster till förfogande fre-sön. Vi vet ju båda att ett sådant här evenemang kan man inte hoppa över. :lol:

Bosse Kilåker, 123/123

Chan eil mi a' cruinneachadh uisque-beatha, tha mi ag òl cur socair

Delägare Kilchoman Cask 2006/45

Link to comment
Share on other sites

Hallå Helena!

 

Fogass här! Betalt in 1500:- på ditt konto för forumträffen.

 

Ska bli kul detta!

Tomas Ingemarsson

 

Mark Single Malt Society (Kinna) (Avprovade sorter: 1750) SMWS, Ardbeg Committee Member, Friends Of Laphroaig, Aberlour Companion, The Balvenie Members Club & Scapa Crew Member.

 

Ahhh...There´s still Whisky in the jar!!

Link to comment
Share on other sites

Betalat in 1500kr (Text "Tarfad_wft08")

Detta blir kul :rolleyes:

Mattias Gustafsson

Mark Single Malt Society (Skene)

Ardbeg Committee Member

Friends Of Laphroaig

Friend of the Classic Malts

Link to comment
Share on other sites

Ni som betalat in var snälla och maila mig enligt inbjudan, skapar ett adressregister varpå vi kan skicka info gällande träffen där...

Gäller naturligtvis endast er som inte redan har gjort det!

Merci!

 

// Hugo

Edited by eronica

Helena Hugo

 

Mat & Malt, Bredaryds Wärdshus

www.bredarydswardshus.se

Link to comment
Share on other sites

Ni som betalat in var snälla och maila mig enligt inbjudan, skapar ett adressregister varpå vi kan skicka info gällande träffen där...

Gäller naturligtvis endast er som inte redan har gjort det!

Merci!

 

// Hugo

 

Töm din PM-box eller pm'a mig din email plz :)

 

mvh, Robert

::::::::::::: robert karlsson ::: whisky-monitor.com::: maltmaniacs.org ::: twitter ::: 4000+ buteljeringar provat :::::::::::::

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...