Jump to content
whiskyforum

Tyska butiken Malts and More

ardbeg67
 Share

Recommended Posts

Fungerar Malts and More bra? Hur är deras leveranstider, portokostnader per flaska/paket etc? Det finns ju en del info på deras hemsida. Men det var ju så länge sedan jag brukade detta språk, vilket gör mig osäker på en del ord.

Benny Ingman, Karlstad
Carlstad Whisky Connoisseurs - CWC

Söker sample av: Brora 1970-1972

Fungerar Malts and More bra? Hur är deras leveranstider, portokostnader per flaska/paket etc? Det finns ju en del info på deras hemsida. Men det var ju så länge sedan jag brukade detta språk, vilket gör mig osäker på en del ord.

De funkar kanon. Snabba leveranser. har för mig att jag betalade typ 25 Euro för 6 flaskor senast.

Magnus Fagerström

Helsingborg

http://www.magnuswhisky.com

info(at)magnuswhisky.com

• 2 weeks later...

Jag fick igår hem mitt första paket från M&M. Det gick på en dryg vecka totalt. Jag betalade via PayPal och de anlitade DHL för att ta hand om leveransen. Fungerade mycket smidigt.

Det känns som att en rekommendation inte är alltför våghalsig :)

/Björn Hellenius - Sollentuna

Min första beställning gick hur bra som helst! Tre dagar tog det innan butiken fick min utlandsbetalning (använde ej Paypal) och ytterligare tre dagar senare kom paketet fram. Förutom flaskorna hade Thomas, på butiken, lagt i en kryddburk spagettikrydda i paketet. ^_^ Kul och orginellt! :lol:

Benny Ingman, Karlstad
Carlstad Whisky Connoisseurs - CWC

Söker sample av: Brora 1970-1972

Min första beställning gick hur bra som helst! Tre dagar tog det innan butiken fick min utlandsbetalning (använde ej Paypal) och ytterligare tre dagar senare kom paketet fram. Förutom flaskorna hade Thomas, på butiken, lagt i en kryddburk spagettikrydda i paketet. ^_^ Kul och orginellt! :lol:

Sist jag handlade av dem fick jag en marinad till kyckling samt en liten karaff fran Talisker i paketet. Sag att just den lilla karaffen saldes pa whiskyauction senast för 30 Euro!

Kul att fa nan liten present i paketet. Det har jag aldrig fatt fran TWE eller RMW trots att jag handlat för grymt mycket mer pengar fran dem.

Magnus Fagerström

Helsingborg

http://www.magnuswhisky.com

info(at)magnuswhisky.com

• 4 weeks later...