Bunkermania Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 I år tillbringas midsommaren på Karlaby Kro på Österlen. Trevlig midsommar på er allihop. Quote Magnus Fagerström Helsingborg http://www.magnuswhisky.com info(at)magnuswhisky.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Vallin Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 Glad midsommar på er allihop önskas från ett (än så länge) soligt Göteborg. Happy dramming och mycket sillande Quote Lasse VallinGöteborgMeningen med livet är fyra: Barnen, flickvännen, Ardbeg & Frölunda Indians Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djofullfinn Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 trevlig midsommar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravelli Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 Glá missommar på er även härifrån =]. Ikväll är man chaffis pga få dagar kvar till nedkomst... får väl nöja sig med att se på denna gång hehe. mvh, Robert Även jag ska vara chaufför idag, tror inte jag är nära någon nedkomst ... men får vänta på min tur imorgon då det ska provas whisky hos Roger... Trevlig midsommar önskar jag er alla! Quote Ingela Gustafsson Växjö Maltwhiskysällskap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laholm Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 Glad midsommar Quote Hasse Peters Laholm Port Ellen forever Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micke JV Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 Glad midsommar tillönskas alla på Forumet. Kommer själv att fira midsommar på planet till Kreta..å enda malten där brukar vara Glenfiddich 12:an...nåja, får väl duga... Quote Mikael Johansson Vaara Staffanstorp - The Ardbeg Committee - Friends Of Laphroaig plot nr. 237095 - Springbank Society Member - The Guardians of Glenlivet - Mackmyra Reserve-05, ägare till 1 låda ex-bourbon rök - Ägare till ett Mackmyra Ambassadörsfat Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasBorg Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 Trevlig Midsommar till er alla. "Har ni inte Aquavit går det lika bra med Selleri" Quote - Andreas Borg -F.K.A - Phantom87 Oakii - Dryckesprovning & Utbildning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt L Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 GLAD MIDSOMMAR till alla kära Forumiter /Bengt Quote Bengt Larsson Mariefred Share & Caskholder of Kilchoman cask # 2006/111 / Delägare i Bladnoch cask # 2007/1204 / Founding member of SWS / Friend of Laphroaig / Member of The Ardbeg Committee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedda Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Bumpar den här gamla tråden, om än kanske 1 dag för tidigt..för er som reser bort. GLAD MIDSOMMAR på er allihop och hoppas vädret är med oss i år. Ta det lugnt med nubben såvida det inte är "Newmake". /Peter. Quote Peter Sjögren, Gbg Svenska Eldvatten www.eldvatten.se www.whiskyflaskan.se Gothia Whisky Society Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raremalt61 Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Glad Midsommar på er alla whisky nördar från Raremalt61 Quote Thomas Berndtsson Hammarö Samlar på Raremalts Flaskor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonke Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Glad Midsommar till er alla! Till sillen blir det OP Andersson. Midsommarwhisky blir Springbank 10 yo (eftersom jag inte ids dra mer än en flaska till Storsandskär) /J Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puttriken Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Glad midsommar på er allihopa!! Quote Patrik Törnqvist, Helsingborg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorentz Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Trevilg medsommar på er! Quote Magnus Lorentz, Lund Whisky Society Skåne | Whiskyklubben Slainte The Balvenie Warehouse 24 | Highland Park - Inner circle | Friends of Laphroaig | Ardbeg committee member Delägare i Mackmyra Reserve 2008, Extra Rök, Ex-Sherry | Bladnoch Heavily Peated Bourbon Barrel, cask 8/2009, WSS4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
+Benke Olsson Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 En riktigt trevlig midsommar önskar jag alla forumiter! Till sillen blir det Bowmore Laimrig. Quote _______Bengt-Åke Olsson Gammalstorp Single Malt society Link to comment Share on other sites More sharing options...
H W Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Glad midsommar allihopa! Lugn nykter midsommar med barnen väntar men på kvällen ska jag avnjuta lite fina samples. Dram on! Quote Håkan Wanke Ardbeg Committee Member Friend of the Classic Malts Friend of Laphroaig www.FISKEoFOTO.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
ardbeg67 Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Som sagt, trevlig midsommar. Hoppas vi slipper regn i varje fall. Till sillen blir det nog vanlig nubbe men även Ardbeg Ten. Lägger den på kylning som jag gjorde med Laffe 10 i fjol. Flera av gästerna gillade den blinda nubben (rökaren) i fjol och jag tror de gör det även i år. När den är kyld så är den ju lite återhållsam och sätter myror i skallen på provarna. Quote Benny Ingman, KarlstadCarlstad Whisky Connoisseurs - CWC Söker sample av: Brora 1970-1972 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mollerberg Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Ha en riktigt glad midsommar allehopa....för det tänker jag ha... //Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hobgoblin Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 ja glad midsommar på er alla!! Det blir OP.Andersson till sillen men helt säkert blir det en dram eller två som komplement under dagen/kvällen Quote Stefan Jansson Founder of The John Cor Whisky Society Member of CWC Member of Klubb Slainte Friend of Laphroaig Ardbeg committee member Friend of the classic malts Box Ambassadör World Wide Brands AB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lovikavante Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Japp, GLAD MIDSOMMAR!!! Quote Johan GarlandFriends of Laphroaig 310219Ardbeg Committee-De gustibus non est disputandum- Link to comment Share on other sites More sharing options...
smokeonthewater Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Glad midsommar alla forumiter! som även är hustruns födelsedag i år. Så därför så kör jag i morgon till dit vi ska (och även hem) Passar därför på idag att fira att jag nu har en veckas semester. Gör det med en skvätt supernova till Brasilien - USA. Quote www.smokeonthewater.se www.aroswhisky.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
+Mattias Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Glad midsommar till alla forumiter från ett regnigt Roslagen! Någon dram lär det väl bli under helgen och till sillen blir det Lysholms Linie Akvavit. Quote Mattias Jegréus, NorrtäljeFounding member of Roslagens WhiskysällskapFriend of Laphroaigplus några till...Hittills ende innehavaren av vandringspriset "Stolkrysset" Link to comment Share on other sites More sharing options...
peatjunkie Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Glad Midsommar Det bli en Yoichi #112112 tilL sillen Geert Quote Proud member of www.lindores.be www.ardbeg.eu(The real Ardbeg site) Geert Bero Link to comment Share on other sites More sharing options...
ardbeg67 Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Glad Midsommar Det bli en Yoichi #112112 tilL sillen Geert Det är rätta takter det Geert! Den smakar inte illa direkt! Quote Benny Ingman, KarlstadCarlstad Whisky Connoisseurs - CWC Söker sample av: Brora 1970-1972 Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskystore Posted June 18, 2009 Author Report Share Posted June 18, 2009 Trevlig Midsommar alla forumvänner, till sillen i år blir det Lysholms Linie Aquavit och Aalborgs Jubileums Akvavit Quote Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djofullfinn Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 (edited) trevlig midsommar ! hmm det blir en skåne till maten imorrn, sen blir det naturligtvis en whisky. häruppe i norr så blir det visst växlande molnighet och 14 grader..vilken sommar vi har eller hur ? /stefan Edited June 18, 2009 by Djofullfinn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts