ifkgbg73 Posted September 13, 2008 Report Share Posted September 13, 2008 Jag ska åka till Miami och undrar om det är någon som vet om det finns någon bra Whiskybutik där? Eller i Orlando, för dit ska jag oxå åka!! Tack på förhand! Mvh Magnus Quote Magnus Linderoth Link to comment Share on other sites More sharing options...
BosseK Posted September 13, 2008 Report Share Posted September 13, 2008 Jag ska åka till Miami och undrar om det är någon som vet om det finns någon bra Whiskybutik där?Eller i Orlando, för dit ska jag oxå åka!! Tack på förhand! Mvh Magnus Melin och jag letade i 2 veckor utan att hitta någon, inte ens någon rolig bourbon fanns tillstädes...... Tyvärr är Miami och troligen resten av Fla paraplydrinkarnas högkvarter. En Marguerita kan du få utan problem! Quote Bosse Kilåker, 123/123 Chan eil mi a' cruinneachadh uisque-beatha, tha mi ag òl cur socair Delägare Kilchoman Cask 2006/45 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laholm Posted September 13, 2008 Report Share Posted September 13, 2008 (edited) Southern Wine & Spirits - Miami hittade jag på nätet http://www.southernwine.com/ Edited September 13, 2008 by Laholm Quote Hasse Peters Laholm Port Ellen forever Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts