gzettergren Posted July 12, 2009 Report Share Posted July 12, 2009 När jag upptäckte Ardbeg i slutet av 80-talet hade destilleriet legat nere ett decennium och även om produktionen återupptogs 1990 hade jag ingen garanti att den skulle bli lika bra som tidigare. Så jag köpte på mig allt jag kom över. Det mesta har jag dock druckit upp sedan dess. Men jag har fortfarande några pavor som jag har svårt att öppna när jag ser vilka fantasipriser dessa går för idag. Om jag skulle vilja sälja några flaskor var är det smartaste sättet att göra det? WhiskyAuction.com? Hälsn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedda Posted July 12, 2009 Report Share Posted July 12, 2009 När jag upptäckte Ardbeg i slutet av 80-talet hade destilleriet legat nere ett decennium och även om produktionen återupptogs 1990 hade jag ingen garanti att den skulle bli lika bra som tidigare.Så jag köpte på mig allt jag kom över. Det mesta har jag dock druckit upp sedan dess. Men jag har fortfarande några pavor som jag har svårt att öppna när jag ser vilka fantasipriser dessa går för idag. Om jag skulle vilja sälja några flaskor var är det smartaste sättet att göra det? WhiskyAuction.com? Hälsn. Ja, med tanke på de överpriserna som många Ardbegs går för numera på WA, så är väl inte det en dum idé.. Är du istället intresserad av att kanske byta några av dina Ardbegs mot något annat så är väl detta forumet inte heller ett dåligt val. Quote Peter Sjögren, Gbg Svenska Eldvatten www.eldvatten.se www.whiskyflaskan.se Gothia Whisky Society Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts