AndreasBorg Posted October 7, 2012 Report Share Posted October 7, 2012 Detta är en app jag hade velat ha på min iPad inte i mobilen. Men det är kanske bara jag som tänker så? Quote - Andreas Borg -F.K.A - Phantom87 Oakii - Dryckesprovning & Utbildning Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonybankhart Posted October 7, 2012 Report Share Posted October 7, 2012 Detta är en app jag hade velat ha på min iPad inte i mobilen. Men det är kanske bara jag som tänker så? Nej du är inte ensam om det.... Quote Michael Larsson En av grundarna till Huskvarna Malt Whisky Society 1996 Friend of Laphroaig 102662 Ardbeg Committee member Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melin Posted November 30, 2012 Report Share Posted November 30, 2012 Så, då har man lagt upp alla whiskies man har i whiskybase så dom finns i telefonen också. Det var ett helsikes jobb. Kanske kan man då undvika att köpa sånt man redan har. Quote Anders Melin, DalbyTha mi a' smaoineachadh gu bheil mi ag òl cus.BenRiach Evangelist, Friend of Laphroaig no 98274.Member of The Ardbeg Committe and The Adelphi Dancey Man Club.Delägare i Kilchoman cask 2006/45 - nu på flaska som 10 åring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merlinn Posted November 30, 2012 Report Share Posted November 30, 2012 Har två förslag till förändring på appen. 1: Det stannar inte på namn utan hoppar till datum när man kommer in i appen igen. Borde vara så att det är kvar det sista man använde. 2: Lösenord till appen saknar jag. / Peter Quote Friends of Laphroaig plot_nr: 382049 Ardbeg committee member. Whiskyforum.se Fatdelägare GrythyttanWhisky Peter Forsman Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwe Posted July 1, 2013 Report Share Posted July 1, 2013 Riktigt bra app! Har testa den några gånger och den fungerar bra, + för att man kan lägga in eget foto. Jag kommer att använda den mest när jag är på mässor då det blir smidigare med telefonen än att gå runt med block. Skulle vara ++ om ni gjorde en för ipad också! Quote Ivar Wahlstedt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djofullfinn Posted July 1, 2013 Report Share Posted July 1, 2013 finns den bara till Iphone,ipad ? inte till android ? /stefan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwe Posted July 1, 2013 Report Share Posted July 1, 2013 Bara för iphone :/ Quote Ivar Wahlstedt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts