Kronik Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 Sent ute som vanligt och flaskan fanns aldrig ens tillgänglig här, öster om Bottenviken. Har ändå hört så pass mycket gott om Hjärtat att tänkte ändå pröva min lycka: Har någon ideer var man skulle få tag på ett ex? ...och vad anses om den. Är HP Hjärta mödan värd? Niklas Niklas Kronberg Friends of Laphroaig Ardbeg committee The Glenlivet Guardians Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reasoner Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 Sent ute som vanligt och flaskan fanns aldrig ens tillgänglig här, öster om Bottenviken. Har ändå hört så pass mycket gott om Hjärtat att tänkte ändå pröva min lycka: Har någon ideer var man skulle få tag på ett ex? ...och vad anses om den. Är HP Hjärta mödan värd? Niklas HP hjärta är helt OK, men inte värt mödan. Patrik Söderholm NMWL Stavanger Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacNilsson Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 HP hjärta är helt OK, men inte värt mödan. Håller med...den är hyfsad, men det finns betydligt bättre sherrywhisky Hasse Nilsson Växjö Maltwhiskysällskap Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiskystore Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 är det någon som minns vad hjärtat kostade ? Vänliga Hälsningar Kjell Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazze Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 är det någon som minns vad hjärtat kostade ? 799:- på SB med en fin låda som nog kostar ett par hundra Slainte mhath Lasse Holm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kronik Posted February 27, 2010 Author Report Share Posted February 27, 2010 799:- på SB med en fin låda som nog kostar ett par hundra Så ni säger det. Borde kanske börja med en sample i så fall. HP intresserar mig bara i allmänhet. Andra bra flaskor av dem ni skulle rekommendera? Niklas Kronberg Friends of Laphroaig Ardbeg committee The Glenlivet Guardians Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reasoner Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 Så ni säger det. Borde kanske börja med en sample i så fall. HP intresserar mig bara i allmänhet. Andra bra flaskor av dem ni skulle rekommendera? Jag har bara HP 30 och 6 olika single casks. De flesta OB SC från HP är jäkligt bra, men också dyra. Patrik Söderholm NMWL Stavanger Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacNilsson Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 HP 25 original bottling är en av världens bästa whiskies, den har visserligen varierat i kvalitet genom åren, men golvet är högt. Hasse Nilsson Växjö Maltwhiskysällskap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts