Jump to content
whiskyforum

Akut rådgivning behöv.......


Carl-Fredrik
 Share

Recommended Posts

Trots taskig dansk krona eller om det är den svenska så tänker jag rådgöra med er här på forumet om det kanske är så att någon har något tips på vad som skulle kunna inhandlas på Juuls i dessa dagar. På jakt efter något sherrymonster i första hand men tar emot alla tips.

Carl-Fredrik Lindahl

 

Ardbeg Committee, Friends of Laphroaig 270041, Glenfarclas family

Kilchoman cask 2006/45

 

Letar efter buteljer med innehåll från The Bottlers, alla storlekar är intressanta. PM:a gärna!

Link to comment
Share on other sites

Jag skulle tveklöst be min sambo köpa en PE1 ( Port Ellen elements of Islay 50cl )

 

Väl talat. Den är helt fantastisk.

Johan Pettersson, Söderfors

Link to comment
Share on other sites

Pe1! Den ligger väl bra i pris om man jämför med det rådande marknadspriset. Vilket man inte kan säga om hela sortimentet.

Är alltid intresserad av intressanta Longmorns.

Johannes Sundbom

Söderfors

Link to comment
Share on other sites

Jag skulle tveklöst be min sambo köpa en PE1 ( Port Ellen elements of Islay 50cl )

 

Nu får du en helgardering här, gillar du inte soppan så köper jag av dig flarran haha, snyggt va.....

Vänliga Hälsningar

Kjell Öberg

 

Link to comment
Share on other sites

Nu får du en helgardering här, gillar du inte soppan så köper jag av dig flarran haha, snyggt va.....

 

Tack där, vore ju en underbar lösning. Dock har min sambo vänt hemåt fast med en Springbank 1997 vintaget batch 2. Kan den vara ett hyfsat alternativ?

Carl-Fredrik Lindahl

 

Ardbeg Committee, Friends of Laphroaig 270041, Glenfarclas family

Kilchoman cask 2006/45

 

Letar efter buteljer med innehåll från The Bottlers, alla storlekar är intressanta. PM:a gärna!

Link to comment
Share on other sites

Tack där, vore ju en underbar lösning. Dock har min sambo vänt hemåt fast med en Springbank 1997 vintaget batch 2. Kan den vara ett hyfsat alternativ?

Tycker den smakar riktigt bra alltså! Klart bättre än den nya 2001 Batch 1. Blir du besviken på den så blir jag förvånad.

Christofer Olsson

Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.

Bibere humanum est, ergo bibamus.

In vino veritas

Link to comment
Share on other sites

Tack där, vore ju en underbar lösning. Dock har min sambo vänt hemåt fast med en Springbank 1997 vintaget batch 2. Kan den vara ett hyfsat alternativ?

 

Springbank är aldrig fel.

Vänliga Hälsningar

Kjell Öberg

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...