Jump to content
whiskyforum

Ardbeg Committee


Complex
 Share

Recommended Posts

Jag har inte möjlighet att komma till Grönan ikväll.

Någon som vill gå istället?

Först till kvarn.

Svara här.

 

 

Har du en eller två platser?

Martin Eriksson

Link to comment
Share on other sites

Jag har inte möjlighet att komma till Grönan ikväll.

Någon som vill gå istället?

Först till kvarn.

Svara här.

 

 

Har du en eller två platser?

 

En plats.

Thomas Brorson

Member of Whiskyforum Awards

Link to comment
Share on other sites

En plats.

 

" This is your ticket to ride!

 

Looking farward to celebrate the 10th anniversary of Ardbeg Committee with you and your friend!

See you Tuesday June the 1st at Gröna Lunds teatern, Gröna Lund, right next to the main entrance.

 

Rachel Barrie

Whisky Master Blender " tolkar jag som två platser.

Tom Hoyle

 

Ardbeg Committee Member

Link to comment
Share on other sites

" This is your ticket to ride!

 

Looking farward to celebrate the 10th anniversary of Ardbeg Committee with you and your friend!

See you Tuesday June the 1st at Gröna Lunds teatern, Gröna Lund, right next to the main entrance.

 

Rachel Barrie

Whisky Master Blender " tolkar jag som två platser.

 

 

Ja, det var nåt sånt där jag har för mig det stod på inbjudan också. Då hamnar saken i ett annat läge, då tar jag gärna platserna.

Martin Eriksson

Link to comment
Share on other sites

" This is your ticket to ride!

 

Looking farward to celebrate the 10th anniversary of Ardbeg Committee with you and your friend!

See you Tuesday June the 1st at Gröna Lunds teatern, Gröna Lund, right next to the main entrance.

 

Rachel Barrie

Whisky Master Blender " tolkar jag som två platser.

 

 

Ja, det var nåt sånt där jag har för mig det stod på inbjudan också. Då hamnar saken i ett annat läge, då tar jag gärna platserna.

OK, ha så trevligt!

Thomas Brorson

Member of Whiskyforum Awards

Link to comment
Share on other sites

Ja, trevligt var det verkligen.

 

Tyckte personligen att Uigeadailen( L10 ) vann i längden över både SN2010 och Rollercoastern. TEN är som den är...god , men inte alls som före L8.

 

Hoppas att hemresan till Borlänge gick bra, IslayMike...trevligt att träffas, även om det blev kort mot slutet..

 

Ibland vore det trevligt med en whiskyforum.se - tröja så man kan mingla "internt" på dylika träffar.

 

Over and out from Stockholm....sleep3.gifsleep3.gif

Edited by begard

Tom Hoyle

 

Ardbeg Committee Member

Link to comment
Share on other sites

Undra hur många glas och vattenkannor dom blev av med igår av folk som "glömde lämna tillbaka" eller hur man ska uttrycka det. Tyckte det klingade lite överallt när folk gick hem. Såg till och med någon som hade en sopsäck över axeln som det klingade duktigt mycket om.

 

I och för sig kanske man inte är så oskyldig själv heller då jag fick med mig ett litet glas som vi fick supernovan i.......blush.gif

Martin Eriksson

Link to comment
Share on other sites

Det VAR otroligt trevligt!

Jag pratade med Rachel igårkväll. OCh hon trodde att av Sveriges cirka 7000 Committee medlemmar,

så svarade cirka 2000.

Inbjudningen var fullbokad på mindre än 45 minuter.

 

Vi var 200 pers där, vilket bör innebära minst 100 medlemmar (+ a friend) , sannolikt närmre 150.

 

Iallafall.... Idag rusade jag till Systemet o köpte två flaskor Supernova 2010 drool2.gif

Den var ljuvlig... Mmm...

 

Maila mig om 5 år.. om ni vill köpa den ena.

Link to comment
Share on other sites

Undra hur många glas och vattenkannor dom blev av med igår av folk som "glömde lämna tillbaka" eller hur man ska uttrycka det. Tyckte det klingade lite överallt när folk gick hem. Såg till och med någon som hade en sopsäck över axeln som det klingade duktigt mycket om.

 

I och för sig kanske man inte är så oskyldig själv heller då jag fick med mig ett litet glas som vi fick supernovan i.......blush.gif

 

 

 

Mmm.. mina två supernovaglas.. som det kan bli....

....skall användas till just det whistling.gif

Link to comment
Share on other sites

Ja, trevligt var det verkligen.

 

Tyckte personligen att Uigeadailen( L10 ) vann i längden över både SN2010 och Rollercoastern. TEN är som den är...god , men inte alls som före L8.

 

Hoppas att hemresan till Borlänge gick bra, IslayMike...trevligt att träffas, även om det blev kort mot slutet..

 

Ibland vore det trevligt med en whiskyforum.se - tröja så man kan mingla "internt" på dylika träffar.

 

Over and out from Stockholm....sleep3.gifsleep3.gif

 

 

Underbart är kort heter det ju....... och så även igår kväll !

 

En härlig mingelkväll bland likasinnade livsnjutare av livets rökiga dryck från Islay.winner.gif

Tacksamhet känner jag för att jag hade tur och fick en plats.

Det lönar sig verkligen att kolla mailen.....ofta......whistling.gif

Uigeadailen är riktigt bra och SN 2010 var en mycket trevlig överraskning....drool2.gif

 

Jodå begard, resan hem till Borlänge gick bra och det var riktigt kul att träffas.....rolleyes.gif

 

Håller helt med dig om en whiskyforum.se-tröja.... Tänk så många kända namn som

då också skulle få ett ansikte och en pratstundclap.gif

Mikael Svälas

Borlänge

Friend of Laphroaig Plot No: 292944

Ardbeg Committee

Bowmore Inner Core

Friend of Classic Malts

Single Malt Academy of Dalecarlia

Islaywhiskysamlare

 

 

" Det känns i hela kroppen när jag anländer med färjan till Port Ellen. "

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...