Jump to content
whiskyforum

Rosebank Chieftain's Choice 1990


MajkDaBajk
 Share

Recommended Posts

Hej! Jag är ny här. Jag var intresserad av Rosebank Chieftain's Choice 1990. Försökte hitta lite på nätet om den, men blev osäker på vilken flaska det är. Är det någon som kan hjälpa mig, är det samma som denna?

 

Tack för ett bra forum, förresten.

 

 

Då menar jag den som fanns på systembolaget: http://www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=10330&Butik=0

Link to comment
Share on other sites

Hej! Jag är ny här. Jag var intresserad av Rosebank Chieftain's Choice 1990. Försökte hitta lite på nätet om den, men blev osäker på vilken flaska det är. Är det någon som kan hjälpa mig, är det samma som denna?

 

Tack för ett bra forum, förresten.

 

 

Hejsan och välkommen till forumet!

 

Den Rosebank som fanns på bolaget är ej samma som på TWE. Den på SB var 20yo och den på TWE är 18yo

Anders Fohlström

Link to comment
Share on other sites

snapback.pngMajkDaBajk, den 21 November 2010 - 17:59, sa:

 

Hej! Jag är ny här. Jag var intresserad av Rosebank Chieftain's Choice 1990. Försökte hitta lite på nätet om den, men blev osäker på vilken flaska det är. Är det någon som kan hjälpa mig, är det samma som denna? http://www.thewhisky...om/P-11047.aspx

 

Tack för ett bra forum, förresten.

 

 

 

 

Hejsan och välkommen till forumet!

 

Den Rosebank som fanns på bolaget är ej samma som på TWE. Den på SB var 20yo och den på TWE är 18yo

 

 

Den är dessutom "only for Sweden"! Mycket trevlig butelj enligt mej! Fick hem 2st. i förra veckan.Kan finnas några kvar i depån i Sundsvall.Ring SB's kundtjänst så hjälper dom dej.

Jögge - WMW

 

Owner of a grästufva on Islay.

Link to comment
Share on other sites

snapback.pngMajkDaBajk, den 21 November 2010 - 17:59, sa:

 

Hej! Jag är ny här. Jag var intresserad av Rosebank Chieftain's Choice 1990. Försökte hitta lite på nätet om den, men blev osäker på vilken flaska det är. Är det någon som kan hjälpa mig, är det samma som denna?

 

Tack för ett bra forum, förresten.

 

 

 

 

 

 

 

Den är dessutom "only for Sweden"! Mycket trevlig butelj enligt mej! Fick hem 2st. i förra veckan.Kan finnas några kvar i depån i Sundsvall.Ring SB's kundtjänst så hjälper dom dej.

 

Tack för alla svar!

/ Micke

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...